Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:36:39 GMT

ریتم در آواز تا حد زیادی به حال خود رها شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۵۹۲۵۷

یک آوازپژوه گفت: یکی از مهم‌ترین موضوع‌ها در آواز ایرانی، ریتم است. خیلی‌ از شنوندگان عام فقط به زیبایی و رسا بودن صدای یک خواننده توجه نمی‌کنند و شاید خودشان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۵۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور گفت: در این همایش سه ساعته اساتیدی همچون؛ دکتر نوروز_استاد زبان و ادبیات فارسی و دکتر چوگانیان استاد_عرفان ایرانی، اسلامی_ با استناد به آثار منثور و منظوم عطار نیشابوری، به بررسی نوع عرفان و خداشناسی این عارف و شاعر بزرگ جهان اسلام پرداختند و در بخشی از برنامه نیز به سوالات حضار در این حوزه پاسخ دادند.

علیرضا سید آبادی افزود: خوانش برخی اشعار عطار نیشابوری، اجرای دکلمه، سرود، موسیقی زنده سنتی و همچنین رونمایی از کتاب منطق منطق الطیر که با خط نستعلیق توسط استاد سادات شرفی کتابت شده است، از دیگر برنامه‌های این مراسم مراسم بود.

دیگر خبرها

  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • مروری بر آثار و زندگی شاعر بلند آواز بوشهر
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تفال به حافظ چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد....
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • پرندگان در خواب هم آواز می‌خوانند
  • تعزیه‌خوانی حضرت علی‌اکبر توسط ایرج خواجه امیری