Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پلدختر در مجلس از دولت خواست با توجه ویژه به موضوع اشتغال و ایجاد فرصت‌های کاری در مرزها مشاغل باثبات برای مرزنشینان به وجود آورد تا به سمت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۶۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی

استاندار فارس گفت: در جلسه ساماندهی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) مقرر شد ۴۰ خانه اطراف حرم احمد بن موسی(ع) خریداری شود و به عنوان فضای فرهنگی از آن ها استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمد هادی ایمانیه امروز _ شنبه بیست و پنجم فروردین_ در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: این موضوع را شاهد هستیم که هم افزایی جدی در وضعیت فرهنگی کشور وجود ندارد و با توجه به درد و دل‌هایی که مسئولین دارند، مشخص نیست چه کسی قرار است این موضوع را در کشور حل کند.

وی افزود: این هم افزایی وقتی در سطح کشوری وجود ندارد قطعاً بازتاب آن در استان‌ها نیز نمایان نخواهد بود.

استاندار فارس تاکید کرد: نقش دستگاه‌های فرهنگی در حوزه تولیدات محتوایی و ایده‌ها با موضوع جهش تولید و مشارکت مردم اعلام شود.

ایمانیه اضافه کرد: در جلسه ساماندهی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) مقرر شد ۴۰ خانه اطراف حرم احمد بن موسی (ع) خریداری شود و به عنوان فضای فرهنگی از آنها استفاده شود.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود طلاب حوزه‌های علمیه خود و خانواده‌های آنان حضور جدی تر در فضای عمومی جامعه داشته باشند.

استاندار فارس تصریح کرد: همچنان پیشنهاد من برای موضوع کشف حجاب، محروم کردن افراد بی حجاب از خدمات اجتماعی است و این موضوع بهتر از بازداشت افراد است.

ایمانیه اظهار کرد: تدوین سامانه رصد فعالیت سازمان‌ها در حوزه عفاف و حجاب در دستور کار است و به صورت ماهانه فعالیت سازمان‌ها در این حوزه رصد خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به دیدار و گفت و گو با وزیر نفت افزود: در این گفت و گو مقرر شد ۲۵۰ میلیارد تومان به ساماندهی قبرستان دارالسلام و ۲۵۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات حرم مطهر سید علا الدین حسین (ع) تخصیص یابد.

برخورد قاطع با فرد منتشر کننده محتوای کذب در فضای مجازی

استاندار فارس در پایان سخنان خود در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی اظهار کرد: به علت توهینی که این فرد در فضای مجازی به مرجعیت داشته است از رئیس کل دادگستری درخواست دارم تا به جد با این فرد برخورد شود تا دیگر هیچ فردی حق سو استفاده از این موضوعات را نداشته باشد.

به گزارش ایمنا، طی چند روز گذشته مطلبی با عنوان کوه خواری در اراضی بابا کوهی شیراز در فضای مجازی مطرح شد و پس از آن ناصر شمس مشاور استاندار فارس مطالب غیر کارشناسی منتشر شده پیرامون تغییر کاربری اراضی بابا کوهی را کذب اعلام کرد و امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استاندار فارس از رئیس کل دادگستری فارس درخواست کرد تا برخورد قاطع و قانونی با فرد منتشر کننده مطالب صورت گیرد.

کد خبر 744141

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • گروه های فشار مانع ابلاغ آیین نامه واردات خودروهای کارکرده
  • اجرایی شدن قانون جدید تجارت مرزی در خصوص کولبری و ملوانی
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • مدیر اسبق سیا: حمله ایران به اسرائیل اتفاقی بسیار بزرگ است
  • نکته مهم درباره ترمیم نمره برای کنکوری‌ها
  • آغاز ثبت‌نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت/ ترمیم نمره تاثیری در معدل ندارد
  • حمایت مرزنشینان آستارایی از حملات ایران بر علیه اسراییل
  • اجتماع ۳ هزار نفری معلمان در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود
  • خریداری ۴۰ خانه اطراف حرم مطهر شاهچراغ(ع) برای ایجاد فضای فرهنگی