Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@17:20:04 GMT

اسفناج خام بخورید تا سرطان نگیرید!

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۶۲۲۹۱

سلامانه : شاید شما هم شنیده باشید که نوعی آنتی‌اکسیدان به‌نام لوتئین برای چشم‌ها مفید است، اما مطالعات علمی چنین چیزی را تایید نکرده‌اند. با این‌حال، همین مطالعات نشان می‌دهند....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۶۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه دریامحور استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که دولت دنبال می‌کند افزایش سهم مردم در اقتصاد است، از این رو با توجه به ظرفیت‌هایی که در دریا نهفته است باید تلاش کنیم تا با تعریف پروژه‌های جدید ذیل سیاست‌های نه گانه توسعه دریامحور این هدف را تحقق ببخشیم.

وی با تاکید بر لزوم حاکم کردن روح مردمی بر توسعه دریامحور افزود: ضرورت دارد الزامات زیست محیطی کاملاً در طرح‌های دریاپایه رعایت شده و از توان شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دریا فرصت‌های ناشناخته زیادی دارد که می‌توان با شناسایی و معرفی آن‌ها به نتایج مثبتی دست پیدا کرد برای این مهم باید مطالعات فرصت های اقتصادی دریا و جذب همزمان سرمایه‌گذار به صورت همزمان در دستور کار قرار گیرد تا این دو مکمل همدیگر باشند.

وی همچنین خواستار آغاز مطالعات و شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی دریا در کارگروه مطالعات دریاپایه شد تا در حوزه توسعه دریامحور با دست پر از سرمایه گذاران استقبال شود.

مهدی دوستی با اشاره به تعریف ۱۰ سکونتگاه ساحلی در سواحل جنوبی کشور، گفت: تکمیل کرویدورهای بزرگراهی در جنوب کشور از اهمیت استراتژیکی برای توسعه اقتصاد دریا محور برخوردار است از این رو وزارت راه و شهرسازی باید به مسئولیت سنگین خود در این حوزه عمل کند چرا که کرویدورها می‌توانند مزیت‌های نسبی منطقه را ارتقا دهند.

استاندار هرمزگان همچنین به حضور مدیران مناطق آزاد در کارگروه توسعه دریامحور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر رونق گردشگری موجب توسعه بنادر آفتاب و چارک نیز خواهد شد از این رو انتظار داریم این مهم برای تقویت ارتباط زمینی کیش با سرزمین اصلی مورد توجه قرارگیرد.

کد خبر 6093803

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • با این خوراکی های خوشمزه خواب آلودگی و بی حالی بهاری را دور کنید
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت