Web Analytics Made Easy - Statcounter

به کاردان مامایی یا بهداشت خانواده یا پرستاری آشا به واکسن در کرج نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن ... نوشته استخدام کاردان مامایی یا بهداشت یا پرستاری در کرج....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۹۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا