Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است که بازیکنان خارجی جز دردسر چیزی برای باشگاه‌های ایرانی ندارند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۳۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، جشنواره فیلم کن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که مریل استریپ جایزه نخل طلای افتخاری هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن را دریافت خواهد کرد. استریپ این جایزه را در مراسم افتتاحیه (۱۴ می-۲۵ اردیبهشت) در سالن بزرگ سینما مولیر دریافت می‌کند.

پیشتر اعلام شده بود جورج لوکاس جایزه نخل طلای افتخاری را در مراسم اختتامیه (۲۵ می- ۵ خرداد) دریافت خواهد کرد.

استریپ ۷۴ ساله نخستین بار پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سال ۱۹۸۹ برای بازی در فیلم «فریادی در تاریکی» به کارگردانی فرد شپیسی برای دریافت جایزه به کن بازمی‌گردد.

این بازیگر در بیانیه‌ای، کسب جایزه در کن را بالاترین دستاورد در هنر فیلم‌سازی خواند و گفت: ایستادن در سایه کسانی که قبلاً مورد تجلیل قرار گرفته‌اند به همان اندازه هیجان‌انگیز است.

تیری فرمو نیز با یادآوری فیلم‌هایی چون «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی»، «خارج از آفریقا»، «پل‌های مدیسون کانتی»، «شیطان پرادا می پوشد» و «ماما میا» گفت: مریل استریپ، تقریباً ۵۰ سال تجسم شاهکارهای بی‌شمار و بخشی از تخیل جمعی و عشق مشترک ما به سینماست.

امسال فیلم «پرده دوم» کوئنتین دوپیو با بازی لئا سیدو فیلم افتتاحیه جشنواره است.

گرتا گرویگ رییس هیات داوران و بازیگران لیلی گلادستون، اوا گرین، پیرفرانچسکو فاوینو و عمر سای، کارگردان‌ها نادین لبکی، خوان آنتونیو بایونا و هیروکازو کورییدا و فیلم‌نامه‌نویس و عکاس ترک ابرو سیلان اعضای هیات داوران را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6095370

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد