Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@06:45:53 GMT

تولید و تبلیغ روغن جامد باید متوقف شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۹۳۱۸۷۴

مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نسبت به تبلیغ روعن جامد با عنوان روغن سالم یا حاوی امگا 3 هشدار داد و گفت: تولید و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۳۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران رسماً به باشگاه هایپرسونیک پیوست | دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی سوخت جامد جهان در ایران

به گزارش همشهری آنلاین، پراودا نوشته است: تا پیش‌ از این، تایید ادعاهای ایران در مورد توانایی‌هایش در این زمینه غیرممکن بود، اما اکنون می‌توان گفت که جمهوری اسلامی ایران به‌وضوح به فهرست بسیار کوچک کشورهای دارای چنین سلاح‌های پیشرفته‌ای (هایپرسونیک) پیوسته است.

خیبرشکن یک موشک بالستیک میان‌برد نسل سوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. نام این سلاح به معنای «قلعه شکن» است و از «خیبر»، قلعه یهودیان گرفته شده که در صدر اسلام در جنگ خیبر توسط مسلمانان فتح شد.

خیبرشکن دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی سوخت جامد جهان است که قادر است کلاهک ۵۰۰ کیلوگرمی را به اهدافی در فاصله ۱۴۵۰ کیلومتری برساند. این موشک می‌تواند از سکوهای پرتاب مختلف ایرانی کار کند و دارای کلاهک‌های قابل‌تعویض است.

روابط‌عمومی کل سپاه بامداد امروز (یکشنبه) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از حمله و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

این حملات علاوه بر تخریب مواضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله پایگاه اطلاعاتی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم»، هزینه‌های هنگفتی نیز برای رژیم صهیونیستی و سامانه‌های پدافند هوایی آن به همراه داشته است.

در همین راستا، رسانه‌های عبری‌زبان فاش کردند که تلاش رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران ۱.۳ میلیارد دلار هزینه روی دست صهیونیست‌ها گذاشته است.

به دنبال آغاز حملات ایران، تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از مسؤولان صهیونیست اعلام کرد ایران با شلیک ده‌ها پهپاد به سمت سرزمین‌های اشغالی حمله خود را آغاز کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان نیز امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره جزئیات این عملیات اعلام کرد عملیات وعده صادق شامل هدف قرار گرفتن مقر اطلاعاتی دشمن صهیونیستی در منطقه «جبل الشیخ» و پایگاه هوایی «نواتیم» بوده است و از این ۲ پایگاه برای حمله به محل کنسولگری ایران در دمشق استفاده شده بود.

کد خبر 844349 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - موشک حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • تبلیغ جالب خودروی خودران هیوندای (فیلم)
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • نخستین خودروی برقی جهان با باتری حالت جامد
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • تولید پژو پارس متوقف شد؟ | توضیحات مهم سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی | ببینید
  • این موشک ایرانی پاتریوت و آرو را فلج می‌کند!
  • ایران رسماً به باشگاه هایپرسونیک پیوست | دوربردترین موشک بالستیک تاکتیکی سوخت جامد جهان در ایران
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • موشک‌های بالستیک، کروز و هایپرسونیک چه تفاوتی با هم دارند؟
  • (ویدئو) تبلیغ متفاوت مک‌دونالد؛ بیلبورد‌هایی که بوی سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌دهند!