Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:01:19 GMT

مجری و هنرمند رسانه ملی باید انقلابی و ریشه دار باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۹۳۳۵۲۱

رییس رسانه ملی در نشستی با اشاره به ویژگی فعالان در صداوسیما بیان کرد که این افراد باید انقلابی و ریشه‌دار باشند تا بتوانند مجری و هنرمندی خوب شوند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۳۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مدیریت مگس میوه در باغات مرکبات و سیاه ریشه

فرید بیگی سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به افزایش جمعیت و شکار مگس میوه مدیترانه‌ای در ایستگاه‌های ردیابی باغات سیاه ریشه و مرکبات به لزوم مدیریت این آفت در باغات مرکبات و سیاه ریشه تاکید کرد.

او افزود: برداشت سریع تمامی میوه‌های رسیده باقیمانده روی درخت بخصوص نارنج و پرتقال والنسیا موجود در باغات، خانه سراها، فضای سبز شهری و روستایی، مجتمع‌های تفریحی ساحلی و برداشت بموقع تمامی میوه‌های رسیده فصل بهار شامل ارقام هسته دار مانند هلو، شلیل، آلو، آلوچه، ازگیل ژاپنی برای جلوگیری از گسترش آلودگی به ارقام متوسط و دیررس هسته دار و دانه دار از روش‌های مهم مدیریت و مبارزه با این آفت است.

بیگی رعایت بهداشت کف باغ مانند حذف و از بین بردن علف‌های هرز داخل و حاشیه باغات، جمع آوری و دفن هرگونه میوه ریخته شده پای درختان در عمق ۵۰ سانتیمتری خاک برای کاهش آلودگی، نصب تله‌های جلب کننده حاوی مایع سراتراپ، سراتینکس و سراتل به تعداد ۲۰ الی ۳۰ عدد تله در هر هکتار در مرحله اول در باغات سیاه ریشه یا باغات مختلط مرکبات و سیاه ریشه بویژه در باغات دارای سابقه آلودگی با هماهنگی و مشاوره با کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی جهت از بین بردن جمعیت اول فصل آفت مگس مدیترانه‌ای و انجام طعمه پاشی با استفاده از پروتئین هیدرولیزات و حشره کش مالاتیون بصورت طعمه مسموم با قطرات درشت روی تنه و شاخ و برگ و علف‌های هرز زیر درختان بر اساس دستورالعمل و با مشاوره از کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی در صورت مشاهده شکار روزانه ۲ الی ۳ عدد مگس در روز در یک تله نصب شده را از دیگر روش‌های مدیریت و کنترل و مبارزه با آفت مگس میوه مدیترانه‌ای برشمرد.

او به باغداران و بهره برداران توصیه کرد برای کسب اطلاعات و راهنمایی‌های بیشتر به کارشناسان حفظ نباتات مستقر در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کلینیک‌های گیاهپزشکی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت مگس میوه در باغات مرکبات و سیاه ریشه
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • فیلم| سخنرانی باورنکردنی یک دانشجوی آمریکایی درمورد ایران/ایران مثل رگ‌های بدن در کل دنیا ریشه دوانده
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • تصویر جنجال‌ساز از کشف حجاب مجری زن صداوسیما در BBC
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما
  • تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما در BBC
  • (ویدئو) قدرت باورنکردنی یک فیل در کندن یک درخت از ریشه