Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - ششمین پاسداشت جهاد و مقاومت روز چهارشنبه با حضور مسئولان کشوری و استانی، خانواده های شهدا و ایثارگران، هنرمندان، فعالان حوزه ادبیات مقاومت و آحاد مردم....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۴۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در رویداد بزرگ مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در همدان اظهار کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا که با جمع مربیان، داوران، سرپرست تیم‌ها و خانواده ورزشکاران به ۱۰ هزار نفر می‌رسند افتخار بزرگی برای جامعه ورزش استان همدان است.

وی افزود: همدان ثابت کرد که می‌تواند میزبان بزرگ‌ترین رویدادهای ورزشی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد بدون شک امروز زیرساخت‌های ورزشی استان همدان در سطح کشور کم‌نظیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزبانی بی‌نقصی را شاهد بودیم، گفت: ریاست فدراسیون، ورزشکاران، مربیان، داوران و تمام کسانی که از ۳۱ استان کشور در همدان حضور پیدا کردند از میزبان بی‌عیب و بدون کم و کاستی همدان اعلام رضایت کردند.

حاجی‌بابایی خاطرنشان کرد: امروز همدان با داشتن کاراته‌کاهای شاخص، مربیان و داوران با دانش به یکی از استان‌های محوری در رشته کاراته تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه استان ما آمادگی کامل میزبانی‌های بزرگ ورزشی را در رشته‌های مختلف دارد، بیان کرد: هرچقدر که بتوانیم میزبان رویدادهای بزرگ ورزشی باشیم یک شور و نشاط اجتماعی در استان‌مان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین با میزبانی این رویدادها جایگاه استان همدان به عنوان یک جایگاه کلیدی و اساسی در ورزش کشور مطرح خواهد شد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ورزش استان همدان جایگاه قابل قبولی دارد، گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کاراته استان همدان دکتر وفایی به خاطر برگزاری این میزبانی باشکوه تشکر می‌کنم.

وی افزود: به طور قطع ما حامی برگزاری چنین رویدادهای ملی و فراملی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین خواهیم بود.

کد خبر 6082221

دیگر خبرها

  • مراسم پاسداشت عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • پاسداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در مهریز
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • رژه نیروهای مسلح همدان به مناسبت روز ارتش + فیلم
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی