Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه پردیسان با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در پیشبرد اهداف انقلاب، گفت:مساجد شبکه ولایی برای حمایت از نظام در بحران های مختلف هستند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۷۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز

 اکبر فرج نیا در نشست تخصصی گذر از اوج بار تابستان ۱۴۰۳ با اشاره به موضوع تنش آبی در کلانشهر تبریز گفت: با توجه به این موضوع و اینکه تامین برق پمپ‌های آب در نقاط مختلف برعهده برق تبریز است، باید اعتبارات کافی برای تامین برق واحد‌های مختلف صنعتی و تولیدی این منطقه تخصیص یابد.

وی افزود: چون واحد‌های صنعتی تبریز در مسیر تامین برق پمپ‌های آب قرار دارند، تسهیل برق رسانی به این پمپ‌ها نیازمند تامین شبکه برق مستقل است.

وی اظهار کرد: رشد و توسعه شهری به معنای افزایش تقاضا برای تامین برق است و با توجه به این موضوع نیازمند راه اندازی پست‌های فوق توزیع در حوزه استحفاظی تبریز هستیم که باید از اکنون تدابیر لازم اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در بخش‌های مختلف نیرو و انرژی نیاز به ارتقای خدمات داریم به خصوص در بخش مبلمان شهری حوزه روشنایی معابر نیازمند اصلاح و بهبود خدمات هستیم.

 فرج نیا یادآور شد: با توجه به رشد و توسعه جهشی کلانشهر تبریز برای پیشگیری از بروز مشکلات برق در آینده به ویژه پیش از آغاز اوج بار تابستان امسال، نیازمند پست‌های فوق توزیع هستیم و گریزی از آن نیست.

وی ساماندهی برق بازار تاریخی تبریز و نقش اساسی آن در بخش اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام و اضافه کرد: این طرح یکی از مطالبات مهم شهروندان و رسانه‌های گروهی است که با تامین اعتبارات مورد نیاز به طور اساسی اقدامات لازم انجام می‌شود.

آذربایجان شرقی با بیش از چهار هزار واحد تولیدی از قطب‌های اصلی صنعت کشور به شمار می‌رود و ۲۰ درصد این واحد‌ها در تبریز فعال هستند و ۳۰ درصد برق تولیدی در استان در بخش صنعت مصرف می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ولایی: هیچ دلیلی برای وجود داروی غیرمجاز در داروخانه‌ها قابل پذیرش نیست
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل
  • مدیریت بحران آبفا در آماده باش کامل است
  • بی سوادی سیستمی، بحران حکمرانی کشور
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  •  بی سوادی سیستمی، بحران حکمرانی کشور
  •  بی سوادی، بحران حکمرانی کشور
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • بازنگری در طرح گسترش شبکه بهداشت کشور
  • تجمع خودجوش مردم کرج