Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه اردوی جهادی سپاه کربلای استان مازندران گفت: اردوی جهادی بسیجیان استان مازندران نوروز 96 در استان خوزستان برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۹۸۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: جهادگران گروه جهادی «الکفیل» با حضور ۲۰۰ جهادگر شامل ۱۰۰ دندانپزشک و ۷۰ پرستار دندانپزشکی به همراه ۳۰ نفر عوامل اجرایی با همکاری موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در ورزشگاه امام رضا (ع) مستقر شده‌اند تا در قالب اردوی جهادی خود با نام نذر شفا به محرومان خدمت کنند.

غلامی افزود: پزشکان و دندانپزشکان جهادگر در این اردوی جهادی از  مناطق مختلف ایران همچون همدان، بابل، کرمانشاه، تهران  حضور در این اردو را عیدی به زائران و مجاوران امام رضا بیان می‌کنند.

وی گفت: در این اردوی جهادی تاکنون هزار خدمت دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد ارائه شده است

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: منتظران ظهور نیز یک گروه جهادی دیگر از دندانپزشکان است که با ۳۵ یونیت دندانپزشکی از یکم تا سیزدهم فروردین در زائرسرای آستان قدس رضوی به افراد کم برخوردار خدمت رسانی می‌کند.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان دانشگاه پردیس کوثر یاسوج
  • خدمت رسانی دندانپزشکان از سراسر کشور به زائران و مجاوران رضوی
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی