Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی صراط نیوز/ چرا مردم به توان دفاعی کشور اطمینان دارند؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۰۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه تلویزیونی «کان ۱۱» اسرائیل اوایل روز سه شنبه با استناد به برخی گزارش‌ها، اعلام کرد که اسرائیل پیام‌هایی را به کشور‌های عربی در سراسر خاورمیانه ارسال کرده و گفته است که به حمله موشکی و پهپادی ایران به گونه‌ای پاسخ نخواهد داد که این امنیت کشور‌ها یا دولت‌های آن‌ها را به خطر بیندازد.

برخی کشور‌های عربی خاورمیانه از جمله اردن به طور مستقیم یا غیرمستقیم از اسرائیل در برابر حملات اخیر ایران حمایت کردند، گرچه همه این کشور‌ها می‌گویند نگران امنیت منطقه هستند.

عضو ارشد لیکود: اگر اسرائیل پاسخ ندهد، ایران فکر می‌کند می‌تواند هر هفته حمله کند

یولی ادلشتاین، رئیس کمیته امور خارجه و دفاع لیکود، حزب حاکم اسرائیل گفت: «نمی‌توانیم، چون موفق شدیم از خودمان دفاع کنیم، وانمود کنیم واقعاً هیچ اتفاقی نیفتاده است».

ادلشتاین ضمن تأکید بر این که واکنش به حمله ایران محقق خواهد شد، به روزنامه جروزالم پست گفت که اسرائیل باید برای جلوگیری از عادی سازی حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل واکنش نشان دهد.

وی افزود اگر حمله تلافی‌جویانه‌ای در کار نباشد، ایران چنین خواهد اندیشید که هر هفته می‌تواند همین کار را انجام دهد.

چین: ایران می‌تواند بحران را به خوبی مدیریت کند

وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در تماس تلفنی با همتای ایرانی خود بار دیگر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را «نقض جدی قوانین بین‌المللی» خوانده و آن را محکوم کرد. او با این حال تهران را به «خویشتنداری» در برابر اسرائیل فراخواند.

خبرگزاری شینهوا روز سه شنبه ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) با اعلام این خبر گزارش داد حسین امیرعبداللهیان به همتای چینی خود گفت که شورای امنیت سازمان ملل متحد «در ارائه پاسخ لازم به حمله اسرائیل کوتاهی کرده است» و ایران حق دارد در پاسخ به نقض حاکمیتش از خود دفاع کند.

با این حال، امیرعبداللهیان اطمینان داد که ایران «تمایل به خویشتنداری» داشته و هیچ قصدی برای کمک به تشدید بیشتر تنش‌ها ندارد. او خاطرنشان کرد که وضعیت منطقه در حال حاضر «بسیار حساس» است.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، وانگ گفت: «به نظر می‌رسد که ایران قادر است اوضاع را به خوبی مدیریت کرده و در حالی که از حاکمیت و کرامت خود محافظت می‌کند، منطقه را از ناآرامی بیشتر به دور دارد.»

امیرعبداللهیان به همتای چینی خود گفت که هرگونه حمله جدید علیه منافع یا امنیت ایران، واکنشی «قاطع، فوری و چشمگیر» را به همراه خواهد داشت. او به ویژه به کاخ سفید در این زمینه هشدار داد.

رسانه‌های آمریکایی: حمله «محدود» به نیرو‌های نیابتی یا تأسیسات ایران بدون تلفات مد نظر اسرائیل است

برخی رسانه‌های آمریکایی در اخبار و تحلیل‌های خود نوشتند که اسرائیل احتمالا به انجام حمله علیه نیرو‌های نیابتی ایران در منطقه بسنده خواهد کرد.

چهار مقام آمریکایی به شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز گفتند که بر پایه برآورد آنها، حمله احتمالی اسرائیل به  ایران «محدود» و منحصر به منافع یا نیرو‌های تحت پشتیبانی ایران در خارج از این کشور و احتمالا در سوریه خواهد بود. آن‌ها گفته‌اند که حمله اسرائیل علیه مقامات ارشد ایرانی محتمل نیست.

سی‌ان‌ان مدعی شد گرچه تصمیم کابینه جنگ اسرائیل درباره پاسخ نظامی به ایران هنوز مشخص نیست، اما اسرائیل احتمالا حمله به تأسیسات کلیدی ایران را در نظر دارد به گونه‌ای که این عملیات منجر به تلفات نشود.

تری ینگست، خبرنگار فاکس‌نیوز هم در ایکس نوشت: «پاسخ مورد انتظار از اسرائیل حمله موشکی و پهپادی کنترل‌شده ایران خواهد بود. اسرائیلی‌ها می‌خواهند از جنگی گسترده‌تر پرهیز کنند و در عین حال ایران را از حمله مجدد بازدارند.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • ادعای رسانه های آمریکایی درباره برنامه اسرائیل برای پاسخ به ایران
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • به کمک این ترفند‌ها مُچ فیک‌نیوز‌ها را بگیرید!
  • نور نیوز ارگان رسانه‌ای شورای عالی امنیت ملی نیست
  • همدستی در جنایت در غزه برای بایدن گران تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • ایران در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت
  • قیمت طلا به بالاترین حد تاریخی رسید
  • مردم، الزام انکار‌ناپذیر جهش تولید
  • این پیامک هشدار وضعیت جنگی، جعلی است!