Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین جشنواره‌ی خرس سیاه آسیایی و کودکان هرمزگان 27 بهمن به مدت 2 روز در میناب برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۲۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اولین ها

همشهری آنلاین – خیلی از موفقیت‌های بزرگ ورزش ایران در سال ۱۴۰۲، شیرینی بیشتری نسبت به گذشته داشتند چرا که برای «اولین بار» به دست می‌آمدند. در حقیقت ورزش ایران در این سال، از مرزهای دور و دراز زیادی رد شد و موفقیت‌های تاریخی و قابل توجهی را جشن گرفت.

نمونه بارز این اتفاق، در بازی‌های آسیایی هانگژو برای تیم ملی شطرنج شکل گرفت. تیمی که برای اولین بار در تمام تاریخ، روی سکوی اول بازی‌های آسیایی رفت و مدال طلا را از آن خودش کرد. تیم ۵ نفره پرهام مقصودلو، پوریا ایدنی، بردیا دانشور، امیررضا پورآقابالا و امین طباطبایی در کنار هم دست به یک کار بزرگ زدند و در حضور هند، چین و سایر قدرت‌های بزرگ شطرنج دنیا، تیم اول قاره آسیا لقب گرفتند.

در تنیس روی میز هم، امسال درهای تازه‌ای به روی ورزش ایران باز شد. تیم سه نفره نیما و نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی موفق شد یک برنز تاریخی را در تنیس روی میز تیمی از آن خودش کند. ایران برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها نیز صاحب مدال برنز در رشته دوبل شد. تیم دو نفره نیما و نوشاد عالمیان، این موفقیت تاریخی را در سال ۱۴۰۲ به ورزش ایران هدیه کردند. این موفقیت‌ها موجب شدند ورزش ایران روزهای دلچسبی را تجربه کند. البته که به طور کلی به لحاظ تعداد مدال و جایگاه در بازی‌های آسیایی هانگژو، اوضاع به سود ورزش ایران پیش نرفت و عملکرد کاروان، درخشان نبود. ایران در این رقابت‌ها ۱۳ مدال طلا، ۲۱ نقره و ۲۰ برنز به دست آورد و تعداد طلاهای کاروان نسبت به دوره‌های قبلی کم‌تر به نظر می‌رسید. هر دو ستاره پرچم‌دار کاروان یعنی جواد فروغی و ناهید کیانی نیز به هیچ مدالی دست پیدا نکردند.

کد خبر 840897 برچسب‌ها پینگ پونگ شطرنج بازی های آسیایی هانگژو

دیگر خبرها

  • بسکتبال ایران در سال ۱۴۰۲؛ ناکام و ناامید!
  • اکران آنلاین فیلم سینمایی «کاپیتان» آغاز شد
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • دومین جلسه هماهنگی جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی دریاچه ارومیه
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • کاپیتان به صورت آنلاین اکران شد
  • «کاپیتان» به اکران آنلاین رسید
  • سال اولین ها
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود