Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-23@21:07:52 GMT

‍ بارش برف در گیلان و ممنوعیت تردد کامیون و تریلی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۰۴۵۱۹۱

خبرگزاری شبستان: با توجه به بارش برف در برخی از محورهای استان، تردد با زنجیر چرخ ممکن خواهد بود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۴۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند

مظفر رضایی در حاشیه بازدید سرزده از مسیر راه‌های خلخال به اسالم و پونل و صدور دستور توقف کامیون‌های حامل بار غیر مجاز به مقصد استان گیلان افزود: روزانه ده‌ها دستگاه کامیون حامل شن و ماسه بدون هرگونه نظارت پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط در مسیر راه‌های خلخال به سمت گیلان تردد می‌کنند.

او افزود: حمل بار شن و ماسه اضافه بر تناژ تعیین شده در قانون توسط روزانه حداقل ۶۰۰ دستگاه کامیون از طریق راه‌های خلخال به اسالم و پونل موجب تخریب آسفالت و همچنین زیرسازی راه‌های مشترک این شهرستان با استان گیلان شده که هزینه سنگینی بر بیت المال وارد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: در حالی که دولت همه ساله اعتبارات کلانی را برای بهسازی و آسفالت مسیر‌های خلخال به آسالم و خلخال به پونل در هر دو حوزه استحفاظی گیلان و اردبیل هزینه می‌کند، فقدان نظارت توسط دستگاه‌های اجرایی و همچنین عدم حضور پلیس در راه‌های خلخال به استان گیلان موجب افزایش تخلفات مربوط به حمل بار شن و ماسه در این مسیر‌ها شده است.

رضایی اضافه کرد: رانندگان خاطی کامیون‌های حامل بار شن و ماسه علاوه بر حمل بار اضافی و تخریب راه به علت حمل بار بیش از حد مجاز و عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جان رانندگان و سرنشینان خودرو‌های عبوری از راه‌های مشترک خلخال و گیلان را تهدید می‌کنند.

او اضافه کرد: در حالی که اعتبار زیادی برای راه اندازی باسکول دولتی در مسیر خلخال به اسالم، هزینه شده است، به علت عدم وجود مامورین پلیس راه، عملاً باسکول خلخال از مدت‌ها پیش تعطیل شده و کامیون‌های حامل بار اضافی و رانندگان فاقد مدارک رانندگی در این مسیر‌ها تاخت و تاز می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب خلخال اضافه کرد: با وجود نصب تابلو‌های هشدار دهنده ممنوعیت ورود کامیون به محور ارتباطی خلخال به پونل در ابتدای محور خلخال به آسالم، هیچ کدام از رانندگان کامیون‌ها به این تابلو‌ها توجهی نداشته و از این راه به عنوان راه فرار از باسکول و توجه به قانون استفاده می‌کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا
  • ممنوعیت استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در گیلان
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت + فیلم