Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت مهندسی سبا آسانبر ( نماینده انحصاری شرکت KONE در ایران) در راستای توسعه فعالیت های خود در شعبه مشهد ... نوشته استخدام کارشناس فنی،سرویسکار درشرکت مهندسی سبا آسانبر در مشهد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۴۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی

یک منبع اسپانیایی مدعی شد که باشگاه بارسلونا سرمربی بعدی این تیم را شناسایی کرده و با قطعی شدن خروج ژاوی برای استخدام وی اقدام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آ اِس در گزارشی درباره آینده کادر فنی تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که مدیران این باشگاه در مورد استخدام سرمربی بعدی این تیم به اتفاق نظر رسیده‌اند.

ژاوی هرناندس مدتی پیش اعلام کرد که در پایان این فصل به کار خود در کادر فنی بارسلونا خاتمه خواهد داد. از آن روز خوان لاپورتا رئیس باشگاه در تلاش بوده تا ژاوی را از تصمیمش منصرف کند؛ به خصوص که آبی‌و‌اناری‌ها مدتی است دوباره روی غلتک افتاده‌اند.

درباره جانشینان احتمالی ژاوی گمانه‌زنی‌های فراوانی صورت گرفته بود اما گویا تا پیش از این هیچ‌یک از آنها نتوانسته بودند نظر تمامی مدیران باشگاه را جلب کنند. اکنون اما طبق ادعای نشریه آ اس، تمامی مدیران باشگاه در مورد گزینه بعدی مربیگری تیم به اتفاق نظر رسیده‌اند و با رفتن ژاوی برای استخدام او اقدام خواهند کرد؛ به خصوص که این کار هزینه چندانی هم برای آنها در پی نخواهد داشت.

ژاوی: نبرد فوق‌العاده‌ای با PSG داریم/ پیشرفت کرده‌ایم

طبق گزارش نشریه اسپورت؛ گزینه‌ای که مدیران بارسا برای استخدامش اتفاق نظر دارند، رافائل مارکس، سرمربی حال حاضر تیم دوم باشگاه است و این امر قطعی خواهد بود؛ مگر اینکه ژاوی هرناندس در چرخشی غیرمنتظره از رفتن پشیمان شود. نتایج خوب اخیر بارسلونا سبب شده که باشگاه به ژاوی فرصتی دوباره بدهد تا درباره تصمیمش فکر کند. ژاوی در صورت پشیمان شدن از رفتن می‌تواند بماند و خوان لاپورتا هم از بیش از همه از این اتفاق استقبال می‌کند اما ظاهراً او یک شرط هم دارد و آن این است که ژاوی در یک نشست خبری توضیح دهد که به چه دلیل نظرش را عوض کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • سرمایه‌گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمز دارایی حمایت می‌شوند
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • حمایت از سرمایه‎ گذاری‌های قانونی در حوزه استخراج رمزدارایی
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان