Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی نهایی تیم ملی بیس بال کشورمان برای شرکت در مسابقات غرب آسیا طی روزهای 29 بهمن تا 3 اسفند در بوشهر برگزار خواهد شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۴۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قادری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران گفت: امروز همزمان با سایر استان‌های کشور، آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در ۲ حوزه امتحانی بوشهر و کنگان برگزار شد که این آزمون به عنوان رسمی‌ترین و متقن ترین آزمون در زمینه حفظ قرآن کریم با هدف اعطای مدرک تخصصی درجه یک الی پنج که معادل دیپلم تا دکتری است در سطح کشور همزمان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این آزمون در استان بوشهر با حضور ۱۵۴ نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شده است که از این تعداد ۱۰۲ نفر مرد و ۵۲ نفر زن هستند.

وی گفت: که کوچک‌ترین فرد شرکت کننده، ۹ ساله و بزرگترین نیز خانم حافظ کل قرآن از شهرستان بوشهر است که از این تعداد شرکت کننده، ۱۷ نفر اهل سنت نیز حضور دارند و سه نفر از پیشکسوتان رشته حفظ در استان به عنوان میهمانان حاضر در جلسه آزمون حضور دارند.

وی عنوان کرد: از کل تعداد شرکت کنندگان ۱۲ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و بالاتر و برخی شرکت کنندگان نیز با حضور چندین نفر از اعضای خانواده یا همان به صورت خانوادگی در این آزمون شرکت کرده‌اند.

حجت السلام محمد قادری تصریح کرد: این آزمون به دلیل اهمیت بالایی که دارد با حضور بازرس سازمان دارالقرآن کریم در استان در حال برگزاری است و کسانی که در مرحله اول این آزمون حائز کسب رتبه لازم شوند، در مرحله دوم که طی خرداد ماه برگزار خواهد شد در آزمون شفاهی نیز شرکت کرده و اگر نمره لازم را کسب کنند، مدرک درجه یک تا سه معادل دیپلم تا لیسانس به آنها اعطا خواهد شد و برخی افراد که امتیاز لازم معادل فوق لیسانس و بالاتر را نیز کسب کنند در مرحله سوم و چهارم هم باید شرکت کنند.

کد خبر 6095882

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن در بوشهر برگزار شد
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • دومین جایزه جوانی جمعیت استان بوشهر برگزار می شود
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی