Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی از خانواده سه شهید دوران دفاع مقدس در استان تجلیل کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۰۵۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان از پذیرش و ساماندهی ۷۰۳۰۰ نفر از مسافران و گردشگران در ستادهای اسکان فرهنگیان این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قوی‌دل اظهار کرد: تا صبح امروز _چهارشنبه هشتم فروردین _ ۷۰۳۰۰ نفر روز در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: اولویت پذیرش مسافر در ایام نوروزی با خانواده‌های فرهنگیان است و اگر فضای اضافی وجود داشته باشد، سایر میهمانان و مسافران به‌صورت آزاد در این مراکز پذیرش می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش گفت: ۲۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۲۷۸۷ خانوار پذیرش شده‌اند.

رئیس ستاد اسکان میهمانان نوروزی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: کار ۱۷ ستاد اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش و پرورش هرمزگان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 739762

دیگر خبرها

  • میزبانی شایسته از مسافران با هم‌افزایی دستگاه‌ها
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • پذیرش ۷۰۳۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی