Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد نتوانست از پس حریف قزوینی برآید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۰۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح مصوبات جلسه ستاد حفاظت از منابع آب ملارد، بر برخورد جدی با برداشت‌های غیرمجاز آب شرب در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پر کردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که روستاییان ما از مشکل آب رنج ببرند.

وی ادامه داد: تمام مسئولین امر به ویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی به صورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز در اسرع وقت اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان این که موضوع آب یکی از مهمترین مباحث حیاتی است، افزود: بخشی از مشکلات آب ملارد در حوزه زیرساختی بوده که توسط فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است و بخش دیگر آنها به مشکلات حوزه مدیریتی برمی‌گردد که باید مدیران و مسئولان امر برای حل این مشکلات پای کار باشند.

اسدی از وجود انشعابات غیرمجاز آب به عنوان یک مشکل جدی حوزه مدیریتی یاد کرد و افزود: باید اکیپ‌هایی در سطح شهرستان تشکیل شود تا با انشعابات غیرمجاز برخورد جدی داشته باشند.

کد خبر 6098909

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی