Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر سقوط بهمن در روستای مورستان شهرستان خلخال یک نفر از اهالی این روستا مصدوم و 300 راس از گوسفندان روستاییان نیز در زیر آوار برف سقوط بهمن تلف....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۳۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به گرفتار شدگان در سیل ییلاقات آق داغ شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر این استان، حمید قویدل اظهار کرد: پیرو گزارش دریافتی مبنی بر وقوع بارش شدید و مسدود شدن راه ارتباطی ییلاقات آق داغ و روستای مره‌چین و آق سو، نجات‌گران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نجات‌گران جمعیت هلال احمر در قالب دو تیم اسکان و تغذیه متشکل از پنج نیروی عملیاتی با دو دستگاه خودروی کمک‌دار در محل حادثه حاضر شدند.

قویدل اظهار داشت: تا به حال تعداد ۴۸ قوطی کنسرو تن ماهی، چهار کیلوگرم خرما، ۶۰ بطری آب معدنی، ۶۵ بسته بیسکوئیت و ۱۰۰ قرص نان در میان ۵۵ نفر حادثه دیده توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه سرخ و سفیدپوشان هلال‌احمر در سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش از هم‌وطنان گرامی است.

کد خبر 750659

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • حمله گرگ به گله گوسفند در کوه‌های شرقی سمیرم
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • اریک روئن، عضو سابق وایت فمیلی به WWE برگشت