Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- احتمال تمدید توافق اوپک در صورت وجود مازاد جهانی عرضه نفت، بازسازی ناوگان نفتکش ‌عراق، افزایش قیمت پروپان عربستان، تمایل کره جنوبی به خرید نفت از روسیه و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۴۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان، رویداد «چهارباغ جان اصفهان» با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» تا ۱۰ اردیبهشت در گذر تاریخی- فرهنگی چهارباغ ادامه دارد.
سیروس خوراسگانی افزود: شهروندان اصفهانی می‌توانند در این مدت، از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در گذر فرهنگی چهارباغ از ویژه برنامه‌های این رویداد بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: رادیو چهارباغ، تاریخ شفاهی کسبه قدیم چهارباغ، نمایش اصفهان قدیم، برپایی غرفه‌های ابربازی و بازی‌های بومی و محلی، اجرای موسیقی، غرفه کودک، نمایشگاه صنایع دستی و جشن شبانه از جمله برنامه‌های این رویداد است.
مدیر گذر فرهنگی چهارباغ عباسی اصفهان گفت: رویداد‌های دیگری مانند شهر فرنگ، آتلیه عکس «با هم باشیم»، نمایشگاه نقاشی کودکان سندروم داون، نمایشگاه تصاویر شهدا و مشاهیر اصفهان، نمایش‌ها و سرود‌های آئینی، مذهبی، ملی و اصفهانی نیز در قالب رویداد چهارباغ برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برپایی کاروان اصفهان قدیم در روز‌های نهم و دهم اردیبهشت، برگزاری همایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش اسکیت سواران نونهال در روز پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح، اجرای همایش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه و برپایی ۵۰۰ غرفه نمایشگاهی ارائه غذا‌های سالم در روز جمعه ساعت ۱۶ از دیگر رویداد‌های این برنامه است.
وی ادامه داد: این رویداد ویژه، با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، مدیریت گذر فرهنگی چهارباغ عباسی و شهرداری‌های مناطق ۱ و ۳ اصفهان برگزار شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • تمرکز ایران برای تبدیل شدن به بازیگر اصلی گازی منطقه/ از تمدید قرارداد گاز عراق تا تکمیل ساخت خط لوله صلح
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • تصمیم کادرفنی برای یزدانی و قاسمپور
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • ساعت تمرین تراکتور تغییر کرد
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه