Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@14:35:59 GMT

ضرب المثل به ترتيب حروف الفبا (ک)

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۱۶۱۲۶۵

ضرب المثل به ترتيب حروف الفبا (ک).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۶۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از سفر‌های خارجی برای بی‌حجابان

مهدی باقری عضو کمیسیون بررسی لایحه عفاف و حجاب درباره جریمه‌های ذکر شده در این لایحه می‌گوید: فردی که به قانون احترام نمی‌گذارد، قانون را قبول ندارد و به نوعی در مقابل آن گردن کشی می‌کند، در آینده نمی‌تواند مجری قانون باشد.

به گزارش خبرآنلاین، اخیراً مهدی باقری، عضو کمیسیون بررسی لایحه عفاف و حجاب در گفتگویی به توضیح جزئیات لایحه مذکور پرداخته است.

بخش‌هایی از گفت و گوی باقری را در ادامه می‌خوانید:

وقتی که فرد جریمه می‌شود به این معنی است که این مد نظر ما نیست که برای وی پرونده قضایی شکل بگیرد؛ بنابراین برای افرادی که متوجه تذکرات نیستند، به قانون احترام نمی‌گذارند و نمی‌خواهند حریم قانون را حفظ کنند، مرحله بعدی مراحل قضایی است به این ترتیب که برای فرد پرونده قضایی شکل می‌گیرد، که پرونده قضایی متناسب با نظر و رأی قاضی و نوع جرم پیش خواهد رفت.

البته قاضی در این مورد اختیاراتی دارد به این ترتیب که طبق قانون قاضی می‌تواند برای فرد جریمه نقدی در نظر بگیرد، ضمن اینکه فرد خاطی حبس هم بکشد.

نکته دیگر این است که در مجازات‌های در نظر گرفته شده برای فرد خاطی در لایحه عفاف و حجاب بحث‌های محرومیت‌های اجتماعی مهم‌تر است.

فردی که به قانون احترام نمی‌گذارد، قانون را قبول ندارد و به نوعی در مقابل آن گردن کشی می‌کند، در آینده نمی‌تواند مجری قانون باشد. در حقیقت وقتی این شخص می‌خواهد در کشور فعالیت اجتماعی داشته باشد، تخطی از قانون به عنوان سوءپیشینه فرد تلقی خواهد شد، علاوه بر این فردی که قانون حجاب تخطی کرده از خدماتی که در کشور می‌گیرد، محروم می‌شود که یکی از آن‌ها سفر خارجی است.

فردی که مکرر به سفر خارجی می‌رود تا تجارت کند و یا اینکه در زمینه قاچاق اقلام غیرقانونی فعالیت می‌کند، با وی برخورد خواهیم کرد به این ترتیب که نتواند به راحتی گذرنامه بگیرد یا از آن استفاده کند.

دیگر خبرها

  • زیان شرکت‌های دولتی ۹ برابر گزارش‌های مدیران!
  • فال ابجد امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فال ابجد امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • حدود هفت هزار قزوینی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • آیا زن باید برای کار خانه حقوق بگیرد؟
  • جام جهانی سنگ نوردی/ علیپور یازدهم شد
  • محرومیت از سفر‌های خارجی برای بی‌حجابان
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگ‌نوردی یازدهم شد
  • رضا علیپور در جام جهانی سنگنوردی یازدهم شد
  • فال ابجد امروز یک‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳