Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - استان قم به عنوان دومین قطب جهانگردی مذهبی ایران و حضور سالانه بیش از 22 میلیون زائر داخلی و خارجی از ظرفیت های مطلوبی برای استقبال....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۷۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همت آبادی عصر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه عقب ماندگی نیشابور بسیار زیاد است و مهم‌ترین مصوبه شورای شهر نیشابور قرارداد طرح تفصیلی نیشابور بوده است چراکه طرح تفصیلی از سال ۹۶ تغییری نکرده بود و تاکنون عکس برداری‌های هوایی در منطقه یک شهرداری نیشابور انجام شده و منطقه دو شهری نیز در حال انجام است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور افزود: مطالعات و توافقات زباله گاه جدید نیشابور انجام شده است و امیدواریم تا سال آینده شاهد بهره برداری آن باشیم و ۱۴۰ تن زباله در نیشابور تولید می‌شود که در طرح تفکیک از زباله از مبدا حدود ۶ درصد از زباله تولیدی شهر تفکیک می‌شود.

وی با اشاره به انتقال میدان میوه و تره از سطح شهر به خارج از شهر و حل مشکل ترافیکی شهر بیان کرد: در انتقال میدان میوه و تره بار نیشابور علیرغم تمام تلاش صورت گرفته متأسفانه اقدام مثبتی نداشتیم که البته مالکیت زمین جدید در حال انجام است.

همت آبادی با بیان اقدامات مؤثر در حوزه ورزش و جوانان ابراز کرد: بهره برداری از زورخانه شهرداری نیشابور و ورزشگاه دکتر مشایخان از اقدامات مهم ششمین دوره شورای اسلامی شهر نیشابور بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور با انتقاد از عملکرد اداره ورزش و جوانان شهرستان نیشابور ادامه داد: متأسفانه اداره ورزش و جوانان تمام اماکن ورزشی خود را به مزایده گذاشته است و از این رو فعالیت ورزشی در نیشابور گران شده است.

وی در رابطه با آخرین وضعیت معبر عمارت امین اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: ایجاد معبر در باغ و عمارت از سوی شورای تأمین صورت گرفته است و براساس شکایت صورت گرفته دیوان عدالت اداری توقف موقت عملیات عمرانی صادر کرده است.

همت آبادی اظهار کرد: قرارداد قبلی شهربازی نیشابور خاتمه پیدا کرد و براساس مصوبه شورای شهر، شهربازی برای کودکان در مقیاس ۳ هزار متری در پارک ارغوان احداث خواهد شد و همچنین یک سرمایه گذار نیز اعلام آمادگی خود را برای ساخت مدرن ترین شهربازی استان در تریا پارک شهر اعلام کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور با اشاره به اعتراضات مردمی مبنی بر آسفالت و لکه گیری در سطح مناطق مختلف شهری افزود: براساس لایحه‌ای شورای شهر معابری که در زمره معابر عمومی محسوب نمی‌شوند این معابر با مشارکت مردم آسفالت خواهد شد و معبری که یک بار آسفالت شده، شهرداری مکلف است آن معبر را مجدداً اقدام به لکه گیری و آسفالت کنند.

وی در رابطه با اعتراضات مردمی منطقه شهید بهشتی نسبت به پروژه اصلاح هندسی بی بی شطیطه بیان کرد: بلوار شهید بهشتی در حد فاصل میدان بی بی شطیطه از محل ردیف اصلاح هندسی صورت گرفته است که مورد اعتراض اعضای شورای شهر نیز بوده است اما براساس مصوبه شورای ترافیک به ریاست فرماندار انجام شده است.

همت آبادی بیان کرد: در بحث بازسازی و ترمیم میدان حافظ حدود ۳ میلیارد تومان هزینه شده است که بدون مصوبه شورای اسلامی شهر صورت گرفته است و این مهم یک نوع تخلف است و براساس خارج از بودجه مصوب این اقدام از سوی شهرداری صورت گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور تصریح کرد: سازمان‌های شهرداری نیشابور خیلی موفق نتوانستند عمل کنند و متأسفانه سند فرهنگی مشخصی برای امور فرهنگی شهر نیز برای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تدوین نشده است.

وی با اشاره به تذکرات اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار نیشابور خاطرنشان کرد: ۴ تا ۵ عضو شورای شهر نیشابور نسبت به عملکرد شهردار نیشابور اعتراض دارند و از این رو در سال گذشته نیز استیضاحی صورت گرفت اما اکثریت آرا را کسب نکرد و ۴ عضو شورا همچنان نسبت به عملکرد شهردار نیشابور اعتراض دارند اما نظام شورایی براساس اکثریت است.

کد خبر 6095295

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود