Web Analytics Made Easy - Statcounter

لهی تبار با اشاره به حضور استاندار همدان به همراه معاونان در منزل برادر سردار شهید سعید قهاری سعید، از همسر و خانواده شهید قدردانی کرد و گفت: همسر این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۸۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، شامگاه دوشنبه ششم فروردین‌ماه، صدای دلخراش سقوط زن جوانی از پشت‌بام یک خانه چهار طبقه سکوت محله لواسان را در هم شکست و خیلی زود این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (ویژه قتل) راهی محل حادثه شدند و جسد زن حدواً ۱۹ ساله اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که براثر سقوط به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، همسایه‌ها قبل از این سقوط مرگبار میان متوفی و خانواده همسرش صدای مشاجره شنیده‌اند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از این حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده و این درگیری به پشت‌بام نیز کشیده شده که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است.

در نخستین‌گام همسر متوفی هدف بازجویی قرار گرفت؛ او در اظهارات ضد و نقیضی به کارآگاهان پلیس جنایی گفت: از گذشته با همسرم اختلاف داشتم؛ شب حادثه خواهرم برای عید دیدنی به خانه ما آمده بود که در جریان مهمانی بخاطر همان مشکلاتی که وجود داشت با همسرم شدیداً مشاجره کردم، اما او برای اینکه آرام شود به پشت‌بام رفت؛ من نیز برای صحبت کردن به آنجا رفتم در ادامه همسرم ناگهان خودش را به پایین پرتاب کرد و به زندگی خود پایان داد!

در تجزیه و تحلیل‌های دقیق‌تر کارآگاهان مشخص شد، احتمالا مرد جوان پس از این سقوط مرگبار قصد داشته تا از صحنه جرم فرار کند، اما با توجه به ازدحام جمعیت در راه‌پله‌های ساختمان نا‌موفق بوده است همچنین خواهر همسر متوفی در رابطه با این حادثه اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد که هر ۲ متهم بازداشت شدند.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم بررسی‌های موشکافانه خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش
  • خواننده محبوب ناصر حجازی چه کسی بود؟
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • ماجرای جالب آمدن شهید محرابی به مدرسه پسرش/ واکنش‌های متفاوت مردم در برخورد با همسر شهدا
  • خطرات ناشی از ازدواج با تفاوت فرهنگی
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • شکیرا ول‌کن نیست: سیلی دوباره به صورت پیکه!‏
  • ۳۰ شهید در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اطراف بیمارستان شفا
  • داریوش مهرجویی؛ قتل فجیع کارگردان در خانه/ نشر مصاحبه با مقتول در روز قتل