Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی: مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری مسابقه حفظ زیارت امین‌الله در مشهد، گفت: 29 هزار نفر از مشهدی‌ها در این مسابقه شرکت کرده‌اند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۹۳۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین مسابقه در انتظار جانشین نیازمند

به گزارش "ورزش‌سه"، اتفاق نگران کننده برای مورایس و سایر دستیارانش در یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های لیگ بیست و سوم مصدومیت پیام نیازمند است که به همین دلیل شانس حضور در اردوی تیم ملی و بازی مقابل ترکمنستان را از دست داد.

هنوز وضعیت نهایی نیازمند مشخص نیست و روز آینده قرار است پژشکان پس از آزمایش MRI در رابطه با حضور یا عدم حضور او اظهارنظر کنند. 

نیما میرزازاد سنگربان دوم تیم فوتبال سپاهان است که این روزها با تمرکز بالاتری نسبت به همیشه در تمرینات حاضر می‌شود و در صورت غیبت نیازمند شاید حساس‌ترین مسابقه مسیر حرفه‌ای خود را در پیش داشته باشد؛ مسابقه‌ای که مورایس و شاگردانش هر طور شده به دنبال کسب 3 امتیاز از آن هستند.

اگرچه غیبت نیازمند خبر بسیار بدی برای سپاهانی‌ها به شمار می‌رود، اما میرزازاد هم در هفته‌های پایانی سال عملکرد بسیار خوبی داشته و همین موضوع نگرانی بابت غیبت یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین بازیکنان سپاهان را در روزی که فرشاد احمدزاده هم به دلیل محرومیت غایب است، کم خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین مسابقه در انتظار جانشین نیازمند
  • نشست تبیین شعار سال ۱۴۰۳ در مشهد برگزار شد
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل نژاد
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • ورود ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار زائر به مشهد/ ۵هزار و ۸۶۲ پرونده تخلف اصناف به ارزش ۱۹۱ میلیارد تومان تشکیل شد
  • سوال روز هفدهم پویش زندگی با آیه‌ها در خراسان رضوی اعلام شد
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • زنده‌گیری یک قلاده گرگ هار در مشهد + تصویر
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)