Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای اسلامی شهر قم اعضای این شورا طرح دو فوریتی توقف ساخت سردر صحن حضرت فاطمه(س) حرم حضرت معصومه(س) را تصویب کردند رای اعضای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۱۹۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها