Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به کمرنگ شدن قانون در برخی موارد گفت: چنانچه در اصلاح و بازنگری قوانین شوراهای آموزش و پرورش موفق به حل مشکلات نباشیم از....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۰۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش