Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@22:50:58 GMT

بخشودگی جرایم دیرکرد پرداخت اقساط وام بانک مسکن

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۲۱۲۱۶۳

به منظور تسریع در روند وصول و کاهش مطالبات و تشویق تسهیلات گیرندگان در بازپرداخت اقساط معوق مقرر شده است شعب این بانک تا پایان سال جاری نسبت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۱۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان

امتداد - مدیرشعب استان لرستان با حضور در محل احداث پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان برجرود در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، داریوش عالی پور مدیر شعب استان لرستان در این بازدیدها که رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد و مسئولان مدیریت و شعب بانک مسکن این شهرستان نیزحضور داشتند؛ طی سخنانی بر تعامل بیشتر تعاونی ها و پیمانکاران بر تسریع در پیشرفت این پروژه ها تاکید کرد.

 

 

 

وی با اشاره به انعقاد قرارداد ساخت ۱۱هزار و ۱۵۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی به مبلغ ۲۴هزار و ۷۴۳ میلیارد ریال  گفت: از این میزان تاکنون مبلغ ۱۴ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت این واحدها توسط بانک مسکن استان لرستان پرداخت شده است.

عالی پور افزود: از تعداد کل واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان لرستان، یک هزار و ۴۱۷ واحد در شهرستان بروجرد قراردارد که  تامین مالی ساخت این واحدها به مبلغ شش هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بر عهده بانک مسکن است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تامین مالی پروژه ها  اظهار امیدواری کرد: با حمایت و مساعدت راه و شهرسازی استان و تعاونی های نهضت ملی مسکن سهم بانک مسکن از منابع شهرستان بروجرد افزایش یابد تا با تسریع در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات بهترموجبات  آسایش و رضایت خاطر هم استانی های خود را فراهم کنیم.

داریوش آزاد بخت رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد نیز با قدردانی از تلاش کارکنان بانک مسکن در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن گفت : بانک مسکن استان لرستان به عنوان بازوی پر توان اداره کل راه و شهرسازی با اقدام جهادی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن که اولویت دولت مردمی است نقش به سزایی در اجرا و پیشرفت این پروژه ها داشته و در این خصوص قدردان زحمات همه کارکنان بانک مسکن هستیم.

در ادامه این بازدید مسئولین تعاونی های مسکن بروجرد و پیمانکاران این پروژه ها ضمن ارائه گزارش عملکرد و پیشرفت کاری پروژه ها  به بیان مشکلات خود پرداخته و در این خصوص دستورات لازم در خصوص رفع موانع و حل مشکلات پروژه ها و تسریع در انجام فرآیند پرداخت تسهیلات ارایه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • پرونده ۳۵۰ هزار متقاضی تسهیلات مسکن روستایی تا یک ماه آینده بسته می‌شود
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن