Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-03-29@11:58:53 GMT

حضور رونالدینیو در مراسم آل استار 2017

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۲۳۴۰۵۱

حضور رونالدینیو در مراسم آل استار 2017 -----------------------------------------------------------------------------....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۳۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی

ایسنا/یزد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان یزد از برگزاری مراسم روز ملی هنرهای نمایشی با اجرای برنامه‌های متنوع در سال نو در حضور هنردوستان و مهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.

علی جاور در گفت‌وگو با ایسنا در این باره تصریح کرد: شامگاه هفتم فروردین ماه به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی با برگزاری مراسمی پرشور با حضور مهمانان نوروزی از پیشکسوتان و فعالان تئاتر این دیار تجلیل شد.

وی گفت: در این مراسم که با حضور مسئولان استان در محل بازارچه تاریخی چارسوق در مجاورت مسجد جامع کبیر شهر تاریخی یزد برگزار شد، از «حیدر نیک آئین» و «محمدرضا صارمی» به عنوان پیشکسوتان خوشنام تئاتر استان،‌ «مجتبی لاله زاری»، «ریحانه خواجه منصوری» و «الهه کیانفر» به عنوان فعالان نمایشی استان و همچنین از «سیدمحمد مهدی مدرسی زاده» بازیگر روشندل فعال تئاتر و سرپرست گروه جامعه نابینایان تئاتر استان تجلیل شد.

جاور خاطرنشان کرد: این مراسم با اجرای برنامه‎‌های هنری ایرانی مانند اجرای برنامه‌‎های نقالی توسط «ملیکا شیخ العارفین» از بافق، و  برنامه دیگری توسط «سید علی موسوی»، برنامه خیمه شب بازی با اجرای ابویی از هنرمندان مهریز و غیره برای مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق حذف شد
  • زمزمه دعای ندبه در میعادگاه منتظران + تصاویر
  • حضور پررنگ پلیس در تامین امنیت شب‌های قدر
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • برگزاری مراسم شب قدر در آبادان و خرمشهر
  • حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
  • مراسم احیای شب‌های قدر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۷۰۰ نقطه کاشان
  • تجلیل از پیشکسوتان و فعالان تئاتر یزد در آیین روز ملی هنرهای نمایشی
  • حضور پرچم غزه در مراسم محفل قرآنی مشت محکمی بر دهان اسراییل است