Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالی که «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل » نامگذاری شد ، حمایت و خرید تولیدات باید به اوج خود برسد و هرایرانی ، تولید ایرانی خریداری کند ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۳۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، گفت: از ۲۴ اسفند ماه سال گذشته تا چهارم فروردین امسال ۸۴ میلیون لیتر بنزین در استان فارس تامین وتوزیع شده است.
طاهری افزود: در این مدت در فارس بطور متوسط روزانه بیش از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
وی مصرف روزانه این فرآورده را در ناحیه مرکزی شیراز چهار میلیون لیتر اعلام و افزایش سفر‌های نوروزی وحجم بالای تردد‌ها را مهمترین عامل در افزایش مصرف بنزین در استان برشمرد.
طاهری با بیان این موضوع که سوخت رسانی پایدار تا پایان سفر‌های نوروزی ادامه دارد اظهارکرد: بیشترین آمار مصرف بنزین را مربوط به روز ۲۸ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزارلیتر و کمترین میزان مصرف مربوط به ۲۹ اسفند با شش میلیون و ۸۰۰ هزارلیتر است.
وی تصریح کرد، در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه گذشته تا چهارم فروردین امسال بیش از ۶۲ میلیون لیتر نفت گاز نیز تامین وتوزیع شده است

دیگر خبرها

  • نوروز امسال بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان بارگیری شد
  • فاضلی: اخراجی دادیم و 2 گل زدیم
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • افزایش ۳ درصدی مصرف بنزین در فارس
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته
  • پیکانی‌ها اسفند 1402 را از یاد نمی‌برند
  • چرا ماهی فروش کانادایی به مهاجر ایرانی ماهی عید نفروخت؟ (فیلم)
  • آماده باش نیروهای امدادی تا پایان هشدار نارنجی