Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تعدادی نصاب نرده استیل و خم کار ماهر آقا در کرج نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر ... نوشته استخدام تعدادی نصاب نرده استیل و خم کار آقا....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۳۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

محمد علی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یکی از مشکلات در دانشگاه فنی و حرفه ای این است که این دانشگاه در نهایت در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو تربیت می کند و استخدام عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه معنا ندارد.

وی ادامه داد: البته اساتیدی را که در این دانشگاه داریم قدردانشان هستیم ولی نباید همان کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه فنی و حرفه ای هم همان را انجام دهد یا کاری که دانشگاه تهران انجام می دهد را دانشگاه های پیام نور و علمی کاربردی هم انجام بدهند.

وزیر علوم افزود: دانشگاه ها هرکدام ماهیت و وظیفه خاص خود را دارند ما نباید همه چی را باهم قاطی کنیم باید به ماهیت هر دانشگاه توجه کنیم برای همین در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه فنی و حرفه ای مصوب شد که دانشگاه فنی و حرفه ای از این پس تا سطح فوق لیسانس (مربی) استخدام کند.

وی با اشاره به مصوبه جدید درباره جذب هیات علمی در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: دیگر قرار نیست عضو هیات علمی با مدرک دکتری در این دانشگاه استخدام شود، چرا؟ چون وقتی عضو هیات علمی با مدرک دکتری استخدام می شود در پی این است که دانشیار و استاد تمام شود و مجبور است در دانشگاه های دیگر وقت بگذارد تا ارتقا پیدا کند.

وی افزود: مربی که در دانشگاه فنی و حرفه ای استخدام می شود باید از مسیر خود ارتقا پیدا کرده و مدارج را طی کند، بنابراین انتظاری که از استاد فنی و حرفه ای داریم مرتبط با حرفه خودش است نه انتظاری که از استاد دانشگاه تهران داریم این ها را باید احصا کرده و به قانون توجه کنیم تا در بحث های دیگر اثر گذار باشیم.

کد خبر 6086721

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • استخدام مدل زن؛ ماهی ۱۵۰ میلیون تومان!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • آزمون‌های استخدام ۱۲ آتش‌نشان جدید در یزد برگزار شد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • تابلوسازی ارزان قیمت در تهران و سراسر کشور