Web Analytics Made Easy - Statcounter

تردد موتور‌سیکلت در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت 6 صبح روز شنبه، هفتم اسفند ممنوع است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۳۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی امیدوار با اعلام برنامه‌های پلیس در شب‌های قدر در مشهد اظهار کرد: محدودیت و ممنوعیت ترافیکی ویژه شب‌های قدر از ساعت ۱۴ فردا، جمعه دهم فروردین اجرا و تا پایان مراسم احیا در حرم مطهر رضوی ادامه خواهد یافت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: به همین منظور، عملیات پاکسازی معابر اصلی منتهی به حرم در ساعت مذکور آغاز و مسیرهای زیر تا شعاع ۲ کیلومتری حرم مطهر رضوی با ممنوعیت همراه خواهند بود:

تقاطع دانش و شهید حنایی؛ حرم مطهر رضوی

میدان شهدا به سمت خیابان شیرازی، حرم مطهر رضوی

میدان شهید گمنام؛ حرم مطهر رضوی

تقاطع شهید نواب صفوی به سمت پنجراه؛ حرم مطهر رضوی

وی افزود: این مسیرها فقط در شب‌های احیا با ممنوعیت کامل تردد تا پایان مراسم همراه خواهد بود و مسیرهای فرعی منتهی به این معابر نیز ممنوعیت تردد خواهد داشت.

امیدوار بیان کرد: در لایه دوم مسیرهای منتهی به حرم، صرفاً محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و منع تردد برای خودروهای محلی ساکن و خودروهای با پلاک معلولین نخواهیم داشت.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: در سایر نقاط شهر، ممنوعیتی نیست، اما اگر در برخی نقاط که دارای مساجد، تکایا و حسینیه‌های مطرح و پر تردد باشد، به ضرورت یا درخواست شهروندان گرامی، برخی محدودیت‌های ترافیکی جهت انضباط در تردد خودروها اعمال خواهد شد.

کد خبر 6064357

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال