Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی مازندمجلس: حجه السلام والمسلمین سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل کشور: ما نطقه نظرات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید را در موسسه ملل به جان و دل پذیرایم....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۵۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی صبح پنجشنبه در حاشیه نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که در شهرداری مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اظهار کرد: توفیقی که در سال‌های اخیر اتفاق افتاد این بود که عملاً مدیریت شهری در مسیر همکاری مشترک با آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی جدی مشترک را آغاز کردند که بتوانند در شهرهای کشور در دهه کرامت برنامه‌های خاص داشته باشند که سال گذشته در ۱۰ استان با برجستگی‌های ویژه برگزار شد. محبت ایرانی‌ها به آقا امام رضا (ع) امکانی را فراهم می‌کند که دهه کرامت اوج تجلی خود در این ایام قرار بگیرد.

شهردار تهران افزود: مهم‌ترین بخش نشست برای هماهنگی دهه کرامت است و در کنار شهرداران و رئیس سازمان تبلیغات و عوامل مرتبط در کنار آستان قدس رضوی، برنامه‌ریزی‌های مشخصی را دنبال می‌کنیم تا این جشن را امسال باشکوه‌تر از گذشته گرامی بداریم.

وی ادامه داد: قانون برنامه هفتم و تأکید بر تشکیل اتحادیه شهرداران موضوع بعدی ماست که قانون مکلف کرده اتحادیه شهرداران شکل بگیرد و دوستان در پی تشکیل اساس‌نامه اتحادیه هستند و مسیر همکاری با دولت بعد از اخذ مجوزهای مربوطه فراهم می‌شود.

زاکانی در خصوص مطالبات شهرداری‌ها از دولت گفت: این مطالبات در حال ثبت‌شدن است و تمام شهرداران مطالبات خود را تنظیم می‌کنند و در مسیر توافق با دولت و ثبت در سامانه‌ها پیش می‌روند تا بتوانند این مطالبات را براساس ظرفیت‌های کشور بگیرند و برای مدیریت شهری صرف کنند.

شهردار تهران افزود: به طور تجمیعی نمی‌توان عددی را اعلام کرد. مطالبات در حال ثبت‌شدن هستند و اعداد متفاوت است و تا زمانی که محاسبه و توافق انجام نشود، چون باید در سامانه‌ها اعمال شود و مورد تأیید قرار بگیرد، نمی‌توان در مورد آن به‌طور شفاف صحبت کرد.

گفتنی است؛ نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 6081926

دیگر خبرها

  • جنگ غزه و حملات ایران جایگاه اقتصادی اسرائیل را کاهش داده است
  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • حمله موشکی ایران، رتبه اعتباری اسرائیل را کاهش داد
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • اوقات شرعی اهواز، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • عمده‌ترین تخلف روانشناسان دارای پروانه عدم رعایت تعرفه ‌هاست
  • موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر خوانساری