Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-30@20:08:34 GMT

اجبار بازیگر محجبه هالیوودی به کشف حجاب

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۲۵۵۲۳۵

لیندزی لوهان بازیگر مشهور آمریکایی که حجاب بر سر می کند، در فرودگاه هیترو لندن مجبور به برداشتن حجاب شد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۵۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، نشست خبری عوامل سریال «نون خ ۵» با حضور مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک، کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان و ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس و مسعود کریمی خضرا مدیر گروه طنز سیمافیلم امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهدی فرجی در ابتدای این نشست با بیان اینکه در نظرسنجی‌ها مشهود بود «نون خ ۵» نسبت به فصل گذشته پرمخاطب‌تر بود افزود: از رئیس سازمان صداوسیما تشکر می‌کنم که این اجازه را دادند به خط قرمزها بپردازیم و در کنار لحظات شاد و کمیک نقد هم داشته باشیم. ما در سازمان دو خط قرمز یکی مسائل دینی و قومیت را در عین حال که مراقبت کردیم به آن پرداختیم اینکه اجازه دادند به قصه کولبرها بپردازیم اتفاق خوبی بود.

فرجی در پاسخ به اینکه آیا «نون خ» فصل ششم هم خواهد داشت؟ اظهار کرد: درباره فصل ششم الان صحبت کردن زود است. آقای آقاخانی پستی منتشر کردند که فصل پنجم پایان «نون خ» هست اما به نظرم هنوز صحبت کردن درباره فصل جدید زود است.

وی درباره ساخت سینمایی این سریال نیز گفت: درمورد سینمایی کار نه صحبت خاصی شده و نه تصمیمی برای ادامه ساخت این سریال در ورژن سینمایی گرفته شده است.

تهیه‌کننده «نون خ» درباره آسیب سعید آقاخانی و برخی عوامل سریال حین کار گفت: نزدیک به هفت نفر دست و پایشان شکست و آسیب جدی دیدند آقای آقاخانی هم آسیب دیدگی از ناحیه کمر داشتند و این اتفاق باعث شد ۱۰ روزی تعطیل شویم بعد ایشان برگشتند و البته نقششان هم تغییر کرد.

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عموکاووس نیز در این نشست بیان کرد: شرایط کپرنشین‌هایی که دیدم برایمان سخت و ناراحت‌کننده بود. عموم مردم در استان‌ها سریال «نون خ» را دوست داشتند و تاکید داشتند درباره قومیت‌ها باز هم کار شود.

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک نیز در سخنانی گفت: فصل پنجم برای من چالش برانگیز بود از رانندگی اتوبوس که پایه دو نداشتم اما با کمک دوستان از پس آن برآمدم.

وی ادامه داد: فصل پنجم «نون خ» فضای متفاوتی داشت، پستی و بلندی داشت، چابهار زیبا رفتیم، سپس به کولبرها در فضای زمستانی رسیدیم و خودم کار را دوست داشتم امیدوارم که توانسته باشم به شخصه لبخندی را به لب بیاورم.

کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان نیز در سخنانی بیان کرد: خداراشکر با تمام سختی‌هایی که داشتیم به امید اینکه مردم «نون خ» را دوست خواهند داشت سریال را ساختیم و جلو رفتیم. خیلی خوب شروع و خیلی خوب تمام شد. امیدوارم فصل دیگر هم داشته باشد و در خدمت همه باشیم.

کریمی خضرا مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم در ادامه این نشست اظهار کرد: سوژه امسال «نون خ» همان‌گونه که آقای فرجی گفت لبِ مرز بود. شاید برای دوستان سوال باشد وقتی درباره نماز قضای یکی از شخصیت‌ها صحبت می‌شد، برخی نکات چگونه طراحی شد؟ ما دیدیم که قصه‌ها با ظرافت طراحی شد. من در اولین جلسه‌ای که با آقای فرجی صحبت کردم برخی از این نکات مطرح شد. شاید فکر کنید این موارد سفارش سازمان بوده است اما کاملاً دغدغه خود آقایان فرجی و آقاخانی بود.

وی با اشاره مصدومیت عوامل این سریال با شوخی، گفت: در این سریال گروه جانبازان «نون خ» داشتیم و همه شخصیت‌ها به نوعی با مصدومیت‌های مختلفی در این فصل روبه‌رو بودند.

مدیر گروه تولیدات طنز سیمافیلم بیان کرد: سازمان صدا و سیما در این دوره اراده محکمی در تولیداتش داشت و باید از این اراده استقبال کرد.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1229039 برچسب‌ها سازمان صدا وسیما

دیگر خبرها

  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • عکس| بازیگر مشهور هلندی مسلمان شد
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • ببینید | واکنش متفاوت ۲ بازیگر زن به قضاوت‌های مردم درباره چهره‌شان
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری