Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن دفاع از عملکرد استاندار هرمزگان، گفت: شاید بنده در بعضی از موارد با آقای جادری اختلاف داشته باشم اما در کل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۵۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سعید پرشی گفت: دستگاه جت پرشر از جمله دستگاه‌های مهم مورد استفاده برای از بین بردن رسوبات درون تیوب‌ها و لوله‌های کندانسور‌ها و مبدل‌های حرارتی با استفاده از فشار بالای آب است که در موارد ضروری از آن استفاه می‌شود.


وی افزود: کندانسور‌ها از تجهیزات مهم و حساس نیروگاه رامین اهواز هستند که وظیفه تبدیل بخار خروجی از توربین به آب برای استفاده مجدد در فرآیند تولید را به عهده دارند که این تجهیز به مرور زمان دچار رسوب گذاری و مسدودی لوله‌ها و نهایتا باعث کاهش خلاء و کاهش تولید برق می‌شوند.


پرشی ادامه داد: با توجه به اهمیت این تجهیز، با همت و تلاش متخصصان نیروگاه اقدام به بازسازی و رفع چالش‌های فنی یک دستگاه جت پرشر دیزل مستعمل  تیپ  ۲۲۵ z و همچنین بهینه سازی تغییر سیستم خنک کنندگی پلانجر‌ها از آب به روغن و استفاده از subass group guide sleeve  مدرنیزه در هد پمپ کردیم که هم اکنون نیز آماده بهره برداری و استفاده جهت رسوب زدایی کندانسور‌ها است.


سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین اهواز می‌گوید: هزینه خرید دستگاه مشابه را حدود  ۱۵ میلیارد تومان و هزینه بازسازی این دستگاه مستعمل براساس مبلغ پیشنهادی پیمانکار حدود ۳ میلیارد تومان بوده که متخصصان نیروگاه رامین با صرف هزینه ۳۲۰ میلیون تومانی توانستند این دستگاه را بازسازی کنند و سبب صرفه جویی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان شده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • ۵ اتفاقی که شهرداری تهران پای درختان ایستاد | دیه قطع درختان شهر کجا هزینه شد؟
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است