Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@06:24:59 GMT

نامه و دلنوشته دختر شهید نوری به پدرش

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۲۶۹۶۹۹

هانیه نوری فرزند شهید ستوانیکم غلام رضا نوری نامه و دلنوشته خود را در یادواره سرداران و هزار و هشت شهید سرافراز قرائت نمود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۶۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم

هافبک تیم آلومینیوم اراک گفت: خدا را شکر امروز در دیدار مقابل پرسپولیس مزد زحمات‌مان را گرفتیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر نوری پس از پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: یک جمله را همیشه در ذهنم داشتم که در طول فوتبال یک جا به کار ببرم؛ دست خدا را بارها در بازی دیدم. حمد و سپاس از آن کسی است که به من نیازی نداشت، اما هرگز فراموشم نکرد. خدا را شکر امروز مزد زحمات‌مان را گرفتیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و دو بار از ما پیش افتاد، اما آنقدر پشتکار داشتیم که هر دو بار بازی را برگرداندیم. حتی در پنالتی هم عقب افتادیم، ولی برای بار سوم دست خدا را دیدم و توانستیم بازی را ببریم.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی درباره اینکه این بازی را از روی نیمکت آغاز کرد، گفت: این نظر سرمربی است و باید احترام بگذاریم. او تفکراتی دارد. این بازی هم دو بر صفر عقب بودیم و به بازی آمدیم و توانستیم مساوی کنیم. ما در چند بازی قبل روی اتفاقات گل خوردیم و تلاش می‌کنیم در جدول لیگ هم جایگاه‌مان را بهتر کنیم.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی امیدوار هستند یا خیر، تصریح کرد: من دو سال پیش تجربه فینال را داشتم، آن موقع همه گفتن که حق آلومینیوم قهرمانی است. آقای حسینی این ذهنیت را در ما ایجاد کرده است و به من گفت به لحظه‌ای فکر کن که می‌خواهی جام را بالا ببری. ان‌شاءالله خدا کمک کند و جام بیاوریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادعای جالب دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • (ویدیو) ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد