Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلامانه : عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس نسبت به ورود پساب‌های سمی حاصل از فعالیت صنایع پتروشیمی ماهشهر به رودخانه‌ها هشدار داد و گفت: این ترکیبات زمینه ساز....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۷۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیوساینس، آژانس فضایی هند در سال‌های اخیر بسیار موفق بوده و اعتبار این کشور را در صحنه جهانی افزایش داده است. اگرچه هند دیر به صحنه عملیات‌های اجرایی فضایی پیوست، اما آژانس فضایی این کشور برای دهه‌ها به آرامی و پیوسته در حال رشد بوده و همسو با فعالان این صنعت پیش رفته است. 

رئیس سازمان فضایی هند می‌گوید: «آنچه اکنون می‌بینید محصول چهار دهه سرمایه‌گذاری جدی در این برنامه است که بسیاری از مردم آن را به‌عنوان برنامه‌ای نامناسب و غیر ضروری برای یک کشور در حال توسعه می‌دانستند و رد می‌کردند، اما معلوم شد که در تمام مدت تصمیم هوشمندانه‌ای بوده است» و منجر به این موضوع شد، کشوری که در گذشته معمولا به عنوان یک کشور در حال توسعه شناخته می‌شد در دهه‌های گذشته توانست در حوزه فضا فعالیت‌های بسیار موفقی انجام دهد و یکی از فعالان اصلی این صنعت به شمار آید.

یکی از عواملی که حضور هند در فضا را تقویت کرده است، تلاش‌های طولانی مدت این کشور برای توسعه و بهبود فناوری‌های نوین است. برنامه فضایی هند از سال ۱۹۶۹ شروع شد و از آن زمان تاکنون، هند توانسته است بهبود‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف مانند ساخت ماهواره، پرتاب موشک‌ها و سایر فعالیت‌های فضایی داشته باشد.

توانایی‌های هند در توسعه و پرتاب موشک و ماهواره به این کشور این امکان را داده که خدمات جهانی دقیق‌تر و قابل اعتماد تری را در زمینه مدیریت آب، کشاورزی، حفاظت زیست‌محیطی و مدیریت بلا‌های طبیعی ارائه دهد.

در نتیجه، هند به دلیل پتانسیل بالای فضایی خود، به یکی از اعضای مهم سازمان‌های بین المللی تبدیل شده و توانسته است با فعالیت‌های ثمربخش به پیشرفت خود در این عرصه مهر تایید بزند.

می‌توان گفت که هند با تلاش‌های مستمر و پیگیری اهداف بلند مدت، به یکی از قدرت‌های برجسته در فضای بین‌المللی تبدیل شده است و با گذر زمان احتمالا نقش بزرگتری در عرصه فضایی جهان ایفا می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟