Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانلود آهنگ جديد مجيد مکس و مهدي معظم و بوراک اوزچيوت بنام تو نموندي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۸۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه شعر جدید ‌مجید زمانی‌اصل منتشر شد

ایسنا/خوزستان مجموعه شعر جدید مجید زمانی‌اصل با نام «شصت‌وسه روز گشت روحی با جک کرواک» چاپ و منتشر شد.

این کتاب را انتشارات مهرودل روانه کتاب‌فروشی‌ها کرده است.

به گزارش ایسنا، در شعری کوتاه از این مجموعه زمانی‌اصل نوشته است:

بر پیچک‌ها سلام می‌کنم

که لوله شده‌اند...

بر تندیس شکسته‌ای متروک

مجید زمانی‌اصل متولد ۱۳۳۷ در اهواز است. رویکرد او به شعر به سال ۱۳۵۵ بازمی‌گردد. شعرهای او به صورت پراکنده در بسیاری از نشریات کشور از جمله روزنامه‌های اطلاعات، کیهان، مجله زن روز، اطلاعات جبهه، کیهان فرهنگی، سوره و ماهنامه ادبستان انتشار یافته است.

او نخستین دفتر شعر خود را با عنوان «و عابری به جای من گریست» را در سال ۱۳۵۸ منتشر کرد و تاکنون علاوه بر دریافت جوایز نخستین و سومین دوره‌ جشنواره شعر فجر در مراسم‌های متعددی مورد تجلیل قرار گرفته است. زمانی‌اصل علاوه بر سرایش شعر دستی نیز در ترجمه، نقد ادبی، بازسرایی و نوشتن مقالات ادبی دارد که از آن جمله می‌توان از نزار قبانی، احمد مطر، محمود درویش، لورکا، یانیس ریتسوس، احمد شاملو، ادنیس، پابلو نرودا، گابریل گارسیا مارکز و… نام برد.

از دیگر دفترهای شعر او می‌توان از «خوابی در آینه»، «مزامیر پیاده رو»، «من از عشیره‌ سوسن‌هایم»، «چکامه‌های پنجاه سالگی»، «شاعر پیاده‌رو»، «اشعار وحیانی در اتاق زیرشیروانی»، «امضای خورشید بر جلد بلوط» و... نام برد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • دانلود آهنگ های جدید 1403
  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • مجموعه شعر جدید ‌مجید زمانی‌اصل منتشر شد
  • رجزخوانی مهدی رسولی علیه صهیونیست‌ها + دانلود نماهنگ حماسی «ضربه قاضیه»
  • دانلود آهنگ خودم تنها تن‌ها دلم همایون شجریان + متن
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت