Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه کربلا مازندران با تاکید اینکه تذکر لسانی وظیفه همگانی است، گفت: افرادی که برای تذکر لسانی مورد استفاده قرار می گیرند باید مورد تایید ستاد امربه....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۲۹۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسعود ابراهیمی اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته خدمات مفیدی با شناخت از نیاز جامعه در دوران های مختلف توسط جهاد دانشگاهی به جامعه عرضه شد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی افزود: در نگاهی نو به حوزه فناوری، جهاد دانشگاهی به دنبال نقش آفرینی موثر در زیست بوم فناوری است تا به عنوان نهاد واسط، بتواند سایر اعضای این مجموعه را در کنار یکدیگر جمع کند تا در کنار توانمندی صنایع به نیاز جامعه پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: امید است این اتفاق باعث گسترش هم افزایی در سایر حوزه ها نیز شود تا جهاد دانشگاهی در مسیر هماهنگ سازی بتواند در کشور مثمر ثمر باشد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز گفت: این رویداد، نماد اعتماد و اراده بین فناواران، صنعتگران و مسوولان است تا این مسیر فرهنگ ساز بتواند مشکلات این حوزه را در صنعت غذا، کوتاه تر کند.

حسین امینی افزود: باید با تمام تلاش خود به اعتبار کشورمان ایران بیفزاییم و این اتفاق با همدلی و نوآوری و سختکوشی میسر و در نهایت امکان حضور در بازار رقابتی فراهم می شود و این در حالی است که قوانین متناقض و یا اجرای ضعیف قوانین باعث دلسردی نخبگان و صنعتگران می‌شود که باید به این موضوع توجه داشت.

وی ادامه داد: این رویداد، آغازی است تا با شناخت مشکلات صنعت غذا، حل آن به دست جوانان نخبه سپرده شود تا گرهی از گره های صنعت بگشاید و جهاد دانشگاهی با تمام توان و ظرفیت خود آماده است تا اهالی صنعت و فناوران را یاری کند که به امنیت غذایی پایدار که نیاز حکمرانی است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • تذکر رهبر انقلاب به اهمیت نگاه ملی در کودکان + فیلم
  • مردم نمی‌دانند در چه حوزه‌هایی وقف کنند
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت