Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@17:11:19 GMT

کانی‌های غیرفلزی شرایط صعودی را تجربه کردند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۳۰۵۲۷۹

در اولین روز معاملات بورس اوراق بهادار تهران در این هفته اکثر نمادها در گروه‌های کانه غیرفلزی و محصول شیمیایی روند افزایشی را شاهد بوده‌اند. گروه محصولات دارویی نیز نسبت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۰۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم

سرمربی منچستر یونایتد با وجود شکست سنگین برابر کریستال پالاس و نتایج ناامید کننده در فصل جاری همچنان خود را گزینه‌ای مناسب برای هدایت شیاطین سرخ می‌داند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، منچستر یونایتد در هفته سی‌وششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان کریستال پالاس بود و یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد. شیاطین سرخ در این بازی خارج از خانه با نتیجه چهار بر صفر شکست خوردند.

اریک تن هاخ در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: تا زمانی که منچستر یونایتد هستیم باید بهترین نمایش را داشته باشیم. بازیکنان باید بهتر از این ظاهر شوند و تلاش بیشتری از خود نشان دهند. ما مستحق این شکست بودیم چرا که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.

تن هاخ درباره نمایش ناامید کننده کاسیمیرو گفت: نباید تنها روی عملکرد یک بازیکن تمرکز کنیم. باید عملکرد همه تیم را در نظر بگیریم. این درست نیست که تنها از یک بازیکن انتقاد کنیم. کل تیم خوب نبودند و به همین خاطر چنین شکستی را تجربه کردیم. احساس ناراحتی و ناامیدی زیادی داریم. این اصلاً بازی‌ای نیست که انتظارش را داریم. به رقابت و تلاش خود ادامه می‌دهیم.

تن هاخ درباره این سوال که آیا همچنان خود را گزینه‌ای مناسب برای هدایت یونایتد می‌داند؟ گفت: بله! طبیعتاً. من همیشه خودم را مدیون هواداران یونایتد می‌دانم. آن‌ها همواره در کنار ما بوده‌اند. تماشاگران به خوبی می‌دانند که تیم همواره مشکلات زیادی داشته و به همین خاطر باید در کنار هم بود و این مشکلات را پشت سر گذاشت.

این سرمربی هلندی درباره آینده خود گفت: من اصلاً به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. وظیفه من این است که تیم را به بهترین شکل آماده رقابت کنم. ما مشکلات زیادی داریم، اما تمرکز من تنها روی بهتر کردن تیم است. تنها به بهتر شدن تیمم فکر می‌کنم و اصلاً به آینده خود با یونایتد فکر نمی‌کنم.

منچستر یونایتد با شکست سنگینی که در این بازی تجربه کرد با ۵۴ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به چلسی در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

کد خبر 751328

دیگر خبرها

  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • قیمت نفت صعودی شد
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه