Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان دانشجوی نمونه کشور انتخاب شدند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۱۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول، گفت: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم؛ تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دزفول، جمعی از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول ظهر امروز به‌منظور اعلام همبستگی و حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین در محوطه این دانشگاه تجمع کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین با اشاره به جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت و درنده‌خویی به نهایت رسید باید منتظر طوفان بود»، اظهار داشت: بیش از 70 سال از جنایت و کودک‌کشی مستمر رژیم غاصب صهیونیستی که ساخته دست انگلیس و آمریکای جنایتکار بود بر مردم فلسطین می‌گذرد و همچنان نیز ادامه دارد.

 علیرضا خسروپناه افزود: عملیات طوفان‌الاقصی پاسخی روشن به این چند دهه ظلم و جنایت صهیونیست‌ها بود.

وی ادامه داد: رسانه‌های دروغگوی غربی در طول 7 ماه گذشته به‌صورت دائم سعی بر توجیه حملات وحشیانه و جنایات رژیم صهیونیستی دارند.

خسروپناه تصریح کرد: امروز هیچ خط قرمز و مرزی از انسانیت باقی نمانده که این رژیم غاصب آن را زیر پا نگذاشته باشد و از کودکان خردسال گرفته تا زنان و سالمندان بی‌دفاع، از ظلم و ستم این رژیم در امان نیستند.

وی افزود: آنچه در میان سانسورهای خبری به دست ما می‌رسد فقط گوشه‌ای از این جنایت‌ها را نمایان می‌کند و جمهوری اسلامی ایران قصد دارد تا چهره واقعی این رژیم و حامیانش و مظلومیت ملت فلسطین را به جهان مخابره کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: امروز دانشجویان آزادی‌خواه در آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین تجمعات مسالمت‌آمیزی برگزار کرده و خواهان توقف جنگ و عدم حمایت و همکاری دولت‌هایشان از این رژیم جعلی هستند.

علیرضا خسروپناه ادامه داد: دولت‌های غربی که ادعای آزادی و آزادی بیان آن‌ها گوش فلک را پُر کرده، تحمل این عدالت‌خواهی دانشجویان را ندارند و با آنان برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها و فرجام‌خواهی آنان باشیم تا روزی که ملت مظلوم فلسطین آزاد شده و وجود این رژیم غاصب و کودک‌کش از چهره منطقه پاک شود.

در پایان بیانیه اعلام همبستگی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با دانشجویان آزادی‌خواه حامی فلسطین قرائت شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • اعلام همبستگی دانشگاهیان  دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اساتید و دانشجویان ِ آزادی خواه ِ حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه