Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:27:47 GMT

مطالعات حمل‌ونقل مدرن و مقرون‌به‌صرفه آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۳۴۹۴۸۷

شهردار شیراز گفت: سیستم‌های حمل‌ونقل مقرون‌به‌صرفه و سریع‌تر از مترو وجود دارد که مطالعات اجرای آن در شهرداری شیراز شروع‌ شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۴۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور

سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور از آغاز همکاری‌ها با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی این دولت‌شهر به‌منظور ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات سیستم حمل‌ونقل خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سازمان حمل‌ونقل زمینی سنگاپور در همکاری با واحد ارائه‌دهنده راه‌حل‌های شهری مهندسی فناوری‌های سنگاپور در حال ارتقا و مدرن‌سازی فناوری‌های خود برای سیستم مدیریت ناوگان، جمع‌آوری کرایه و سیستم‌های برق و ارتباطات خود است. این واحد که ارائه‌دهنده فناوری سیستم مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی سنگاپور بوده است، مبلغ ۱۷۵ میلیون دلار از قرارداد را به‌منظور ارائه بهبودهای لازم متقبل شده است.

نوسازی زیرساخت‌های اتوبوس این دولت‌شهر با پوشش تقریباً پنج‌هزار و ۸۰۰ اتوبوس عمومی، از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ به تدریج اجرا و تا سال ۲۰۲۷ تکمیل می‌شود. این پروژه به‌منظور یکپارچه‌سازی و بهبود کارایی عملیاتی اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی سنگاپور در دست اجرا قرار دارد و بهبود خدمات و تجربه سفر برای مسافران اتوبوس‌ها را به همراه خواهد داشت.

بهبود حمل‌ونقل عمومی در سنگاپور

استفاده از فناوری پیشرفته برای بهبود قابلیت اطمینان خدمات شامل موارد زیر است:

سیستم جدید مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی از فناوری‌های پیشرفته برای بهبود نظارت متمرکز بر ناوگان و مدیریت عملیات سرویس اتوبوس در سراسر جزیره استفاده و به تصمیم‌گیری درست در زمان مدیریت حادثه کمک می‌کند. این سیستم اطلاعاتی را در اختیار اپراتورهای حمل‌ونقل عمومی قرار می‌دهد تا قابلیت اطمینان سرویس اتوبوس و تأمین ظرفیت را بهتر مدیریت کنند و با اتوبوس‌های برقی و قابلیت‌های نظارت بر زیرساخت‌های شارژ یکپارچه خواهد شد تا از گذار سنگاپور به ناوگان اتوبوس عمومی با انرژی پاک‌تر حمایت کند. علاوه بر این، گذار به ساختار مبتنی بر ابر، چابکی، مقیاس‌پذیری و قابلیت اطمینان بیشتری را در پیشرفت‌های نرم‌افزاری آینده ممکن می‌سازد.

تجهیزات جدید دریافت کرایه در اتوبوس‌ها با بهره‌گیری از مزایای شبکه 5G و امکان تراکنش سریع‌تر برای مسافران ارتقا پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، یک نمایشگر واحد که ترکیبی از برنامه‌های جمع‌آوری کرایه و مدیریت ناوگان است، جایگزین دو نمایشگر جداگانه خواهد شد که در حال حاضر توسط رانندگان اتوبوس استفاده می‌شود. این رابط یکپارچه کارایی عملیاتی را بهبود می‌بخشد و به رانندگان اتوبوس امکان می‌دهد تا تمرکز خود را بر ایمنی جاده بیشتر کند.

سیستم‌های برق و ارتباطات و جعبه‌های اتصال مرکزی جدید برای بهبود توزیع برق و سیگنال روی اتوبوس‌ها نصب می‌شوند و یک سیستم فرستنده اتوبوس جدید مجهز به 5G امکان تبادل داده‌های سریع‌تر و مطمئن‌تر را بین اتوبوس‌ها و سیستم‌ها را فراهم می‌کند.

تخصص شرکای پروژه در مدیریت پیشرفته ناوگان و سیستم‌های دریافت کرایه، همراه با سوابق اثبات شده آن‌ها در پروژه‌های حمل‌ونقل بزرگ، موقعیت خوبی را برای این ابتکار نوسازی زیرساخت به آن‌ها می‌دهد. ارتقای فناوری نه‌تنها اتصال و عملکرد سیستم را افزایش می‌دهد که به نفع مسافران و اکوسیستم حمل‌ونقل است، بلکه راه را برای نوآوری‌های آینده در سفر هموار می‌کند

کد خبر 751091

دیگر خبرها

  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • قیمت‌های غیرمنتظره آپارتمان مدرن در افغانستان
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • پویش «با انرژی» و اهداء جوایز نفیس به صرفه جویان در برق در مازندران
  • فرمانده اروپایی: مدرن‌ترین سامانه‌ها، در برابر یمن عاجز است
  • مذاکره جمهوری آذربایجان و اروپا برای توسعه کریدور میانه
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • برقراری نخستین ارتباط بلوتوثی با فضا/ مقرون به‌صرفه و کارآمد