Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس که 24 ساعت پرحاشیه را پشت سر گذاشت با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۴۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن در برخی از مسابقات پرسپولیس در فاز دفاع بازیکن قدرتمندی نشان نداده و بعضا هم راحت دریبل می‌خورد هم راحت توپ لو می‌دهد اما او در فاز حمله هم خیلی باهوش پاس می‌دهد هم قدرت شوت‌زنی‌اش آنقدر بالاست که اگر فضا برای ضربه زدن داشته باشد می‌تواند در نقش یک مدافع کناری گلزن ظاهر شود.

صحبت از مدافع کناری گلزن شد و البته همه یاد رامین رضاییان می‌افتیم که آماری فوق‌العاده در سپاهان از خود طی مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر این فصل به جای گذاشت و از حیث تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های تیمش بهترین مدافع کناری لیگ برتر به حساب می‌آید.

رامین رضاییان هیچ‌وقت شبیه مدافعان راست نبوده و بیشتر یک وینگر یا گوش راست به حساب می‌آید چرا که مدام در زمین حریف است و اضافه می‌شود، توپ می‌گیرد، در کارهای ترکیبی شرکت می‌کند و البته با ارسال‌ها یا ضربات نهایی‌اش یا پاس گل می‌دهد یا گل می‌زند.
رامین رضاییان در جناح راست در بازی بزرگ با پرسپولیس عبدالکریم حسن را برای اولین‌بار در این تقابل دیدار خواهد کرد و دوئل آنها تماشایی می‌شود چرا که هر دو بازیکن میل زیادی به حمله دارند و بازیکن حریف می‌تواند از فضای پشت سر مدافع مقابلش استفاده کرده و به خواسته خود برسد.

در عین حال با توجه به مصدومیت فرشاد احمدزاده احتمالا رضاییان باید با اعرابی زوج شود و عبدالکریم پشت اورونوف بازی خواهد کرد و انتظار می‌رود این چهار نفر جذاب‌ترین و هیجان‌انگیز ترین دوئل‌ها و برخوردهای ممکن را در بازی چهارشنبه شب پرسپولیس – سپاهان داشته باشند.

در عین حال آنچه مسلم است اینکه احتمالا این دشوارترین بازی و امتحان عبدالکریم در پیراهن پرسپولیس خواهد بود و اگر در این مسابقه از پس مهار رامین رضاییان برآید و البته خودش نیز در فاز حمله عنصری موثر باشد از هواداران و کادر فنی پرسپولیس یک نمره عالی خواهد گرفت.

البته احتمالا عبدالکریم به‌خاطر حضور چند ساله رامین در لیگ ستارگان قطر هم مقابل او بازی کرده هم حرکاتش را می‌شناسد اما در جریان مسابقه همیشه شناخت‌ها و آنالیزها جواب نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند