Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مطرح کردن گزینه‌های جریان اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ زود است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۵۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس