Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان -معاون توسعه منابع شرکت مادرتخصصی شهرهای جدید کشور با اشاره به بهره‌برداری از ۶ هزارمسکن مهر در فولادشهر، گفت: مبلغ ۲۴میلیاردتومان برای بهره‌برداری از مسکن فولادشهر با بنیاد مسکن قرارداد بستیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: این طرح با مالکیت شخصی توسط شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک‌های فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و با ظرفیت تولید سالانه ۲.۵تن پودر ریزجلبک اسپیرولینا و با بهره‌مندی از تسهیلات دولتی به میزان ۶۵میلیارد ریال موفق به دریافت این مجوز شده است.
به گفته علی فلاحی برنامه‌ریزی تولیدات این شرکت در پنج مرحله انجام شده که مرحله اول آن پس از بازدید‌های مکرر این مدیریت و رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس از محل طرح و اخذ مجوز به بهره‌برداری رسید.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی فارس ادامه داد: در مرحله دوم، تولید محصولاتی از جمله ۳۶۰فتوبیورآکتور با راندمان ۱۰برابری، ۱۰تن جلبک اسپیرولینا، روغن امگا ۳، فاکوسیانین و ژل ماسک هدفگذاری شده است.
فلاحی افزود: سایر محصولات تولیدی این شرکت شامل پودر خوراکی انواع جلبک، رنگ طبیعی خوراکی، مکمل‌های دامپزشکی ترکیبی، محصولات و فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی پوست است.
در حال حاضر تولید ریز جلبک اسپیرولینا توسط سه واحد تولیدی در شهرستان‌های شیراز، جهرم و بوانات انجام می‌شود که به گفته کارشناسان و فعالان در این عرصه فرآوری جلبک و تبدیل آن به محصولات غذایی، دارویی، مکمل و آرایشی و بهداشتی ارزش افزوده‌ای۲۰۰ درصدی به همراه دارد.
اسپیرولینا هم نوعی جلبک سبز دریایی است که افزون بر تأثیرگذاری بر کاهش وزن و کاهش کلسترول خون می‌توان از آن به عنوان یک مکمل رژیم غذایی استفاده کرد.

اسپیرولینا دارای پروتئین و ویتامین بالایی است و استفاده از این جلبک نه تنها در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی کاربرد دارد بلکه تحقیقات نشان داده که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی است و توانایی کمک به تنظیم سیستم ایمنی بدن نیز دارد.
تولید این جلبک پیش از این تنها در انحصار کشور‌های آمریکا، چین، فرانسه و هند بود، اما هم اکنون تولید این ماده باارزش در مناطق مختلف کشور انجام می‌شود و استان فارس هم گام‌های موثری در این مسیر برداشته است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از اولین واحد پرورش ریزجلبک اسپیرولینا در فارس
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • صدور مجوز بهره‌برداری از نخستین واحد پرورش جلبک اسپیرولینا در شیراز
  • وزیر نفت: بازارهای جدیدی برای نفت ایران پیدا کردیم/ ۵ طرح پتروشیمی آماده بهره‌برداری است
  • ساخت کارخانه کشتی‌سازی در گیلان
  • بهره برداری از ۱۹۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن فراجا در البرز
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید
  • صدور ۲۸۷ فقره پروانه بهره برداری در مازندران
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ تهران آماده بهره‌برداری شد