Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ظرفیت‌های موجود در موسسه خیریه کهریزک برای حمایت از معلولان و سالمندان گفت: کهریزک در سطح کشور و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۶۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک با تأکید بر عدم نظارت بر انبارهای بخش کهریزک گفت: وجود انبارهای متعدد و همچنین عدم نظارت کافی بر فعالیت آنها، موجب تسهیل در احتکار، گرانی و قاچاق کالا خواهد شد که تبعات آن کل کشور را درگیر خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمدعلی محمدی ظهر امروز در آئین تودیع و معرفه حوزه قضایی بخش کهریزک با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و معضلات حقوقی و قضایی اظهار داشت: حوزه قضایی کهریزک دارای چالش ها و مسائلی است که رسیدگی به آن و تدوین برنامه جامع برای رفع مشکلات از اولویتهی اصلی در دوره پیش رو است.

وی افزود: میزان سرقت های انجام شده توسط معتادان در بخش کهریزک قابل توجه و نیازمند تشکیل بانک اطلاعاتی جامعه و ساماندهی وضعیت معتادین است.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: تغییرکاربری در بخش کهریزک با توجه به وسعت و شرایط و وضعیت جغرافیایی این حوزه از جرایم قابل پیگیری است که نیازمند مداخله موثر ارگان ها و مراجع مربوطه به ویژه در بدو وقوع جرم است.

محمدی تصریح کرد: وجود انبارهای متعدد که عدم نظارت بر ایمنی آنها موجب آتش سوزی و حریق هرساله که منجر به سرایت به سایر انبارها می شود نیز از موارد الزامی جهت رسیدگی است.

کشف 5000 حلقه لاستیک احتکار شده در جنوب تهران

وی تاکید کرد: وجود انبارهای متعدد و همچنین عدم نظارت کافی بر فعالیت آنها موجب تسهیل در احتکار، گرانی و قاچاق کالا خواهد شد که تبعات آن محدود به حوزه قضایی بخش کهریزک نیست و کل کشور را درگیر خواهد کرد.

رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در پایان خاطرنشان کرد: با پیشگیری از وقوع جرم استفاده بهینه از شوراهای تخصصی حل اختلاف، کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان ها نیازمند ارتباط موثر مراجع و سازمانهای مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • دیدار فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با جمعی از معلولان کرمان
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • ادامه گام‌های محکم و مهربان موسسه محکم در ایلام
  • کمک رسانی به نیازمندان خیر دنیا و آخرت
  • بهره برداری از خانه‌ی شبانه روزی ایتام گلبانو در رشت
  • بهره برداری از خانه گلبانو در رشت
  • تقویت خلاقیت معلولان با کلاس‌های صنایع دستی
  • اصفهان الگوی مناسب برای انتقال دانش پزشکی به کشور‌های منطقه