Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای اعتباراتی را برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت تعیین کردند. نوشته تامین اعتبار برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت اولین بار در «ای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۸۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بزرگراه شمالی کرج در نظر گرفته شده است. - اخبار استانها -

عمار ایزدیار رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت های شورای ششم، تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج است.

وی افزود: برای این منظور مدیریت شهری کرج تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند بخش اعظمی از این دو پروژه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

عمار ایزدیار با اشاره به تامین اعتبار پروژه بزگراه شمالی در بودجه 1403 شهرداری کرج ادامه داد: برای تکمیل این پروژه مبلع 7 هزار میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است که بر اساس توافق با وزارت مسکن و شهرسازی 50 درصد از بودجه این تکمیل این پروژه توسط دولت و 50 درصد دیگر توسط شهرداری کرج تامین خواهد شد.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کرج سهم شهرداری کرج را در بودجه امسال پایدار کرده و با اختصاص ردیفی مختص به این پروژه، مبلغ 3500 میلیارد تومان سهم شهرداری را تامین کرده اند.

تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج تا پایان سال جاری

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به بودجه 21 هزار میلیاردی شهرداری کرج ادامه داد: یکی از دلایل رشد بودجه امسال شهرداری کرج به 21 هزار میلیارد تومان، تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی است.

وی افزود: این مبلغ از محل فروش اوراق قرضه و املاکی که دولت به شهرداری کرج اجازه می دهد تا آن را واگذار کند، تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی در گیلان
  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی