Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير امور اقتصادي و دارايي با تاکيد بر لزوم اصلاحات عميق ساختاري براي تداوم و استمرار روند کنوني اقتصادي کشور، تصريح کرد: بايد با همدلي و همراهي....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۸۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد

منابع مصری که به نامشان اشاره نشده به پایگاه خبری «العربی الجدید» گفته اند که یک هیأت اسرائیلی وارد قاهره شد که سه ساعت به طول انجامید.

در این سفر برگه اصلاح شده پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی که شامل برخی نقطه نظرات و برخی نکات اصلاحی بود که حماس آن را درخواست کرده بود، در اختیار دولت قاهره قرار داده شد.منابع مصری به جزییات و موارد اصلاح شده هیچ اشاره‌ای نکردند.

به نظر می‌رسد که تحرکات کشور‌های ذینفع در مذاکرات برای برای رسیدن به آتش بس دوباره در غزه قوت گرفته است.

در همین راستا نیز آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درمورد آتش‌بس در غزه وارد منطقه شده و دقایقی پیش پس از سفر به عربستان و اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

از سوی دیگر، دیوان امیری قطر نیز سه شنبه شب گزارش داد که تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با یکدیگر درخصوص آتش بس در غزه تلفنی گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • ایران به توسعه اقتصادی مبتنی بر منافع کشورهای منطقه اهتمام دارد