Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@16:02:18 GMT

چهارمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۳۸۸۷۳۴

رییس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری چهارمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در روز 18 اسفندماه خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۸۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ارسال ۷۵ هزار اثر به جشنواره مردمی مدرسه عشق گفت: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در تالار مرکزی رشت، با تاکید بر لزوم مردمی بودن جشنواره مردمی مدرسه عشق اظهار کرد: ویژگی‌های جشنواره مردمی مدرسه عشق امسال به نسبت سالیان گذشته بسیار منحصر به فرد و کاملاً مردمی برگزار شد و ارسال ۷۵ هزار اثر خود گواه بر همین مسئله است.

وی نقش برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق را در شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه در حوزه‌های مختلف را بسیار موثر دانست و بیان کرد: جشنواره مردمی مدرسه عشق در کنار مردمی بودن کاملاً حرفه‌ای برگزار شده و آثار بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد که به نوبه خود کم نظیر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی نقش تاثیرگذاری در برگزاری جشنواره مردمی مدرسه عشق داشتند، افزود: این جشنواره را جوانانی برگزار کردند که دشمن سعی دارد به آنان نفوذ کند، ولی قلب مردم ایران اسلامی با دین و انقلاب آمیخته شده است.

دامغانی با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مردم گیلان گفت: گیلان دیار عالمان و عارفانی همچون آیت‌الله بهجت، آیت‌الله رودباری و سرزمین هشت هزار شهید، فاتحان نبل‌الزهرا است که باید به آن نگاهی دیگر کرد.

وی با بیان اینکه مردم در مقطعی از تاریخ، دین و اسلام خود را مدیون مردمان گیلان هستند، بیان کرد: جشنواره مدرسه عشق یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مردمی و فرهنگی هنری است، که هفتمین جشنواره آن امسال به تدبیر مسؤولان در گیلان برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری در خصوص توجه به مردم در حل مشکلات کشور بیان کرد: مشارکت مردم در هر حوزه‌ای رقم خورد به موفقیت رسیدیم به طوری که تمام تأکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تکیه به جوانان بود لذا در هر عرصه‌ای در کشور دچار مشکل هستیم باید به مردم رجوع کنیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان برگزار می‌شود
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای گردشگری «بیشه» برگزار می‌شود
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد