Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-05-05@19:58:11 GMT

(تصاویر) روحانی در اجلاس سران اکو

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۳۹۴۳۴۳

(تصاویر) روحانی در اجلاس سران اکو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۳۹۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست سران این سازمان بر ادامه تعامل با حکومت طالبان در چارچوب کمک‌های بشردوستانه و گفتگوهای سازنده تأکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسین ابراهیم طاها» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامینشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاپانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • طاها:سازمان همکاری اسلامی به تعامل با افغانستان ادامه می‌دهد
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد
  • وزیر امور خارجه به گامبیا رفت
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد گامبیا ترک کرد
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • سفر امیر عبداللهیان به گامبیا