Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-07@22:39:28 GMT

دعوت 110 نفر از جلیلی برای حضور در انتخابات

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۴۲۳۹۱۱

جمعی از مسئولان سابق تشکل‌های دانشجویی با انتشار نامه‌ای خطاب به سعید جلیلی، از وی برای حضور در انتخابات 96 دعوت کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۲۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر

فرماندار رامهرمز از در نظر گرفتن ۱۱۱ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله خیران‌پور اظهار داشت: براساس قانون انتخابات با هماهنگی ستاد انتخابات استان و کشور، تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در حوزه اجرا، سلامت انتخابات، پشتیبانی و امنیت انتخابات در حوزه انتخابی رامهرمز و رامشیر اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در دوره قبلی 111 شعبه محل اخذ رای وجود داشت، این تعداد شعب همچنان برای دور دوم انتخابات که روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، پابرجا خواهد بود. بنابراین 111 شعبه اخذ رای برای شهروندان، فعال خواهد بود.

فرماندار رامهرمز گفت: با توجه به کشیده شدن انتخابات این حوزه به دور دوم، دو نفر برای تعیین یک نماینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان، بر اساس زمانبندی ستاد انتخابات کشور، 21 اردیبهشت ماه رقابت خواهند کرد.

خیران‌پور ضمن تشکر از شهروندان برای حضور پرشور در دور اول انتخابات، عنوان کرد: 11 اسفندماه، مردم رامهرمز و رامشیر با حضور حداکثری خود در سطح استان و کشور، حماسه خلق کردند و با حضور و مشارکت قابل قبول 70 درصدی، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی یادآور شد: از مردم می‌خواهیم که مانند دوره قبل با حضور حداکثری خود، در تعیین سرنوشت شهرستان خود نقش داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • پیش‌بینی ۱۱۱ شعبه اخذ رای در رامهرمز و رامشیر
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی