Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین روز شنبه با صدور حکمی اسدالله حمزه ئی را به عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین منصوب کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۴۳۱۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران مجتبی صدیق دماوندی بعنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه فیروزکوه معرفی شد. 

این مراسم که با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، میر کریمی مدیر کل ، معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد از زحمات حجت الاسلام گوهری رئیس اسبق این اداره تقدیر شد

در این مراسم فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه نیروی انسانی مؤمن و متعهد مهمترین سرمایه انسانی هر دستگاهی است، گفت: حکمرانی و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی چیزی جز بار امانت نیست. 

وی با بیان اینکه وقف پایگاه عمیق عقیدتی و دینی بوده که امانت الهی در دست مجموعه اوقاف است، گفت: اوقاف سه وظیفه مهم شامل مدیریت مالی موقوفات، مدیریت کارآمد منابع، طرح و برنامه‌ریزی را برعهده دارد که باید بر مبنای توجه به طرح آمایش سرزمینی، نیازهای منطقه و مطابقت با نیات واقفین باشد. 

حیدری منش با تاکید بر اینکه اعتماد ملی بزرگترین سرمایه اوقاف است که باید پاس داشته شود، گفت: اوقاف به عنوان پایگاه مردمی و دینی می‌تواند در راستای اجرای نیات واقفین در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.  

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد